نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۱۲۰ درصد توان‌مان را گذاشتیم اما نشد/ این تیم را برای قهرمانی در چمپیونزلیگ ساختند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک اینتر به نمایش تیمش افتخار کرد و این شکست را نقطه آغازی برای اینتر دانست.

فدریکو دی‌مارکو، ستاره اینتر، علی رغم شکست مقابل منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان، معتقد است که تیمش نمایشی پایاپای ارائه داد. در حالی که پیش از بازی بسیار پیروزی پرگل منچسترسیتی را پیش‌بینی کرده بودند، اینتر نمایش خوبی ارائه داد و تک گل رودری روی یک غافلگیری بود که پیروزی سیتی را رقم زد.

در حالی که اینتری ها چند موقعیت بسیار خوب گلزنی داشتند که با بدشانسی از دست رفت؛ از جمله موقعیت دی مارکو که ابتدا ضربه سر او به تیر برخورد کرد و سپس ضربه بعدی اش با برخورد به روملو لوکاکو بلوکه شد.

دی مارکو در پایان بازی گفت: «تنها چیزی که باقی مانده، ناامیدی بسیار است چون ما در سطح برابری با سیتی بازی کردیم اما دوم شدیم و از اینکه موقعیت مهمی را در بازی از دست دادیم، احساس بدی داریم. این تیم سیتی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ ساخته شد. ما امشب بازی کاملا برابری با آنها انجام دادیم اما توپ‌های مان وارد دروازه نمی‌شد. من به این تیم افتخار می‌کنم چون ما ۱۲۰ درصد توان‌مان را در بازی گذاشتیم. با توجه به آنچه در لیگ قهرمانان از اینتر دیدیم، فکر می کنم این را باید یک نقطه آغاز در نظر گرفت، نه نقطه پایان.»

گزارش فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ را بخوانید: فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسیتی - اینتر/ پایان حسرت گواردیولا، سیتی و شیخ‌منصور؛ جام گوش‌بزرگ برای اولین‌بار به خانه سیتیزن‌ها آمد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی