نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
روایت سیتیزن‌ها از شب تاریخی استانبول؛ خیلی وحشتناک بود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران منچسترسیتی از شب فینال لیگ قهرمانان به عنوان یکی از وحشتناک‌ترین شب‌های حضورشان در ورزشگاه‌ها یاد می‌کنند.

 منچسترسیتی موفق شد با یک گل برابر اینتر به پیروزی برسد و برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان شود اما این شب خاطره‌انگیز با مشکلات بسیاری برای تماشاگران همراه بود. 

یوفا در زمان برگزاری دیدار فینال سال گذشته لیگ قهرمانان بین رئال مادرید و لیورپول در پاریس هم با اتهامات جدی مواجه شد، چرا که نتوانسته بود امنیت تماشاگرانی که برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفته بودند را تامین کند. 

آنها حالا بار دیگر با اتهاماتی مشابه روبرو هستند. ایندیپندنت خبر داده که هوادارانی که قصد تماشای بازی را داشتند مجبور شدند از اتوبوس‌هایی استفاده کنند که رسیدن به ورزشگاه آتاتورک را تا سه ساعت طول دادند. 

این در حالی بود که هیچ آب یا سرویس بهداشتی‌ای در اختیار تماشاگران قرار نگرفت و باعث شد که بعضی از آنها از شدت حال بد مجبور به استفراغ شوند. 

شرایط در داخل ورزشگاه هم بهتر نبود و در قسمت مختص به تماشاگران تنها ۲۰ سرویس بهداشتی وجود داشت که باید پاسخگوی نیاز ۲۰ هزار نفر می‌شد. همچنین آنها برای گرفتن یک بطری آب در ورزشگاه مجبور بودند چند ساعت در صف بمانند. 

همچنین هوادارن حاضر در این ورزشگاه مدعی شدند که هیچ راهنمایی برای بازگشت از ورزشگاه به شهر استانبول وجود نداشت و آنها مجبور شدند چند کیلومتر پیاده راه بروند تا به تاکسی‌هایی برسند که ۲۰۰ یورو برای انتقال آنها پول دریافت کرده‌اند. 

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی