نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حمله مدافع خشن پرسپولیس به استقلالی‌ها؛ چطور وقتی شما قهرمان شدید همه چیز گل و بلبل بود!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محسن بنگر کاپیتان اسبق پرسپولیس مدعی است این تیم بر پایه نمایش فنی و تاکتیکی موفقی که خصوصا در هفته‌های پایانی داشته، توانسته قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد.

 محسن بنگر مدافع اسبق پرسپولیس که اکنون به عنوان مربی نیز شرایط مطلوبی را دنبال می‌کند و توانسته با هدایت شهرداری آستارا و علیرغم مشکلاتی که داشتند، سهمیه این تیم را در لیگ آزادگان حفظ کند، درباره قهرمانی و موفقیت سرخ‌ها گفت: تیمی که قهرمان هر سه جام شده عملکردش مشخص است و دیگر نیازی به تفسیر و تعریف و تمجید ندارد. پرسپولیس به چیزی دست پیدا کرد که شایسته آن بود و نمی‌توانیم بگوییم حقش نبود به این عناوین برسد. روندی که تیم در طول فصل طی کرد نشان می‌دهد آنها به مرور بهتر و بهتر شدند و فاصله چند امتیازی با صدر جدول را جبران کردند و در نهایت هم آن را حفظ کردند.

وی ادامه داد: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی توانست خودش را در شرایط بالایی نگه دارد و مشخص بود شانس اصلی قهرمانی در هر دو جام است. قبل از فینال جام حذفی خیلی‌ها می‌گفتند این بار نوبت استقلال است و پرسپولیس به خاطر قهرمانی لیگ، در جام حذفی انگیزه کافی ندارد و استقلال برنده می‌شود و جام را بالای سر می‌برد ولی اتفاقاً آرامشی که در پرسپولیس حکم فرما بود بر استرس استقلالی‌ها غلبه کرد و توانستند پیروز شوند و جام دوم و به دنبال آن جام سوم را بالای سر ببرند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اینکه برخی تیم ها قهرمانی پرسپولیس را تبریک نگفته و حتی آن را زیر سوال بردند هم توضیح داد: همیشه هروقت پرسپولیس قهرمان می‌شود این مسائل را مطرح می‌کنند و وقتی خودشان قهرمان می‌شوند همه چیز گل و بلبل است. تا قبل از این می‌گفتند آقای سلطانی فر عامل قهرمانی پرسپولیس است و وقتی سلطانی فر هم عوض شد بازهم تیم قهرمان شده و نمی‌خواهند واقعیت را قبول کنند.

وی در مورد وضعیت نیمکت پرسپولیس و شایعه حول یحیی گفت: شنیده‌ام یحیی گل محمدی گفته قصد دارد استراحت کند. فشار کار در تیمی مثل پرسپولیس بالاست و همه از شما انتظار دارند. حتی انواع و اقسام جام ها را هم در گذشته درو کرده باشید کافی است ۵ بازی نتیجه نگیرید و همه علیه شما می‌شوند. او در میانه فصل دوران سختی را پشت سر گذاشت و حق می‌دهم خسته باشد و به دنبال استراحت باشد. از زاویه یک دوست و هم تیمی سابق بخواهم نگاه کنم به گل‌محمدی حق می‌دهم ولی از زاویه یک پرسپولیسی نگاه کنم دوست دارم یحیی در تیم بماند چرا که عملکرد خوبی دارد و تیم را به خوبی می‌شناسد و اگر تغییر در کادرفنی رخ دهد ممکن است به زیان پرسپولیس تمام شود.

حمله مدافع خشن پرسپولیس به استقلالی‌ها؛ چطور وقتی شما قهرمان شدید همه چیز گل و بلبل بود!

بنگر در مورد مجمع باشگاه و ابقای اکثر اعضای هیات مدیره هم توضیح داد: ثبات در مدیریت موضوع مهمی است. همانطور که گفتم بهتر است گل محمدی در تیم بماند در خصوص مدیریت باشگاه هم این حرف را می‌زنم. درویش عملکرد خوبی در یک سال گذشته داشت و هم بازیکنان خوبی به خدمت گرفت و هم کادرفنی و بازیکنان از مدیریت او راضی بودند و آرامش در تیم حکم فرما بود. خوشحالم که تغییرات زیادی در مدیریت باشگاه رخ نداده و اینکه تکلیف این موضوع هم روشن شد و به درازا نکشید.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در فصل آتی گفت: پرسپولیس تیم خوب و کاملی دارد. اولویت باشگاه باید حفظ بازیکنان کنونی و شاکله اصلی تیم باشد و در کنار آن دو موضوع را هم مد نظر قرار دهند. یکی تقویت تیم در چند پست با جذب بازیکنانی که در سطح پرسپولیس باشند و در کنار آن جوانگرایی و پایین آوردن میانگین سنی تیم. میانگین سنی تیم به نظرم کمی در حال بالا رفتن است و وقتش است به مرور بازیکنان جوان تر به ترکیب اصلی تزریق شوند تا در آینده از این موضوع تیم ضربه نخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ESTEGHLAL IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    https://www.fifa.com/fifaplus/en/articles/esteghlal-fc-a-symbol-of-national-identity-and-pride-for-iranians مقاله رسمی سایت فیفا از استقلال که گفته استقلال نماد ملی و هویت ایرانیان است و پرطرفدارترین تیم ایران و اسیا و جزو پرشورترین تیم های دنیاست و همچین اعلام کرده پرافتخارترین تیم ایرانه .
  • 6 IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    مهم نيست. كيسه است ديگر...
  • برادران حیدری IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    آقای بنگرکملا درست میفرمایید خصوصاازبازی بامس رفسنجان باکمک کمیته داوران خیلی فنی بازی کردن
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    خب قهرمانی استقلال چون پاک پاک بود همه چی گل وبلبل وسبزه بود نتیجه اش اکثر تیمها تبریک گفتند ولی یه تیمی هم هست 100باردیگه هم قهرمان بشه یه توپ جمع کن هم تبریک نمیگه چون زیادی پاکه!!!
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      بچه !تونل قهرمانی تیم هوادار رو برای سرورت ندیدی پیام تبریک تیم الومینیم رو ندیدی پیام تبریک علی دایی و علی کریمی و احمدرضا عابدزاده و محمدبنا و امیررضا خادم و ای اف سی و اینفانتینو رو ندیدی نکنه همش خوابی و تو دنیای غیر واقعی زندگی میکنی یکم بیدار شو حقایق و واقعیات رو ببین لطفا !!!!! درضمن قهرمانی خیلی پاک شما رو فقط جناب محمدرضا ساکت !!!!!بهتون تبریک گفت !!!!!!!
  • آریا US ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    در طی ۱۰ سال فقط ۱ قهرمانی پاک بوده که اونم متعلق به کیسه اس😂😂 مابقی قهرمانی های ناپاک بوده و در آینده هم خواهد بود! اگر فینال جان حذفی رو میبردن؛ جام پاک بود؛ حالا که باختن شد ناپاک!! به همین سادگی مدام فشار میخورن😅😅 دیگه چه جوری بگن سوختیم!!
  • MIS قرمزته IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    بنگر مدافع مستحکم ولی نه خشن
  • عشق اس اس IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    https://www.fifa.com/fifaplus/en/articles/esteghlal-fc-a-symbol-of-national-identity-and-pride-for-iranians خبرورزشی این مقاله رسمی از فیفا رو کار کن که تازه سایت فیفا گذاشته که در ستایش تیم مردمی استقلاله
  • پرسپولیس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    آخرین باری که استقلالیا فینال لیگ قهرمانان آسیا رو دیدن هنوز شیرینی پاپیونی تو عروسی مد بوده جم کنید خودتون رو کیسه کشا
  • حامد IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    درود به شرافت تیم هایی که به دسته پایین تر سقوط کردند که .....
  • حسين IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    اقاي بنگر بعنوان پيشكسوت فوتبال اين مملكت هميشه بي تعصب صحبت كنيد ووقايع رابادقت نگاه كنيد ونظر خودتون رابيان كنيد توفينال حذفي كمك داور بعدازاتمام بازي باتيم پيروزي توجشن ازرقص وپايكوبي كم نگذاشت شما.قضاوت كنيد اون.هم تواستاديوم ازادي نه تو محيط بسته كه كسي نبينه بعدازاتمام ليگ تورسانه. ملي كارشناس داوري به صراحت اعلام ميكنه كه بيشترين تيمي كه از داوري ضربه خورد استقلال وبعدش مس رفسنجان حالا شما بعنوان يك پيشكسوت قضاوت كنيد نه يك هوادار ..كه تعصبش ازمنطقش بيشتراست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی