نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حسین قریب استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از گزینه‌های برخی از مدیران ارشد وزارت ورزش برای ریاست بر هیئت مدیره باشگاه استقلال ترجیح داد وارد چرخه مدیریت این باشگاه نشود.

حسین قریب، مدیرعامل و رئیس اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال که چند سالی است از هیاهوی فوتبال فاصله گرفته، طی روزهای گذشته دوباره کاندیدای حضور در هیئت مدیره و پذیرفتن سمت ریاست این هیئت در باشگاه استقلال شد. حتی شایعات زیادی هم مطرح بود مبنی بر این‌که قریب موردتوجه برخی از مدیران وزارت ورزش قرار دارد و می‌خواهند از وجود او استفاده کنند.

صبح امروز شنیدیم به قریب این پیشنهاد را دادند که اگر حاضر به ریاست بر هیئت مدیره باشگاه استقلال شود بخشی از اختیارات مجمع این باشگاه را هم در اختیار او می‌گذارند اما عصر امروز از طریق یک منبع آگاه مطلع شدیم این مدیر که اولین قهرمانی استقلال در لیگ برتر طی دوران مدیرعاملی او به دست آمد، ترجیح داده سمت مذکور را نپذیرد و فعالیت خود در دانشگاه را همچنان دنبال کند.

حسین قریب از بهار سال ۸۲ تا اواخر تابستان سال ۸۵ مدیرعامل استقلال بود و در این مدت آبی‌پوشان نتایج خوبی کسب کردند که از جمله آن می‌توان به شکست‌ناپذیری استقلال برابر پرسپولیس برای مدت بالغ بر چهل ماه اشاره کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • راستین IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    خیلی مدیر خوبی بود. حیف شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی