سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱
۵ |
۰
بازیکنی که ماه عسل را ترک کرد تا به اردوی تیم ملی برود!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوباکار کامارا از ماه عسل گذشت تا جایگزین رابیو در تیم ملی فرانسه شود.

همسر ستاره استون‌ویلا، بوباکار کامارا، به دنبال‌کنندگانش در اینستاگرام گفت «نمی‌دانم بخندم یا گریه کنم»؛ او این حرف را به این دلیل زد که شوهرش به دنبال دعوت دیرهنگام به تیم ملی فرانسه، ماه عسل را ترک کرد تا به اردوی تیم برود.

کامارای ۲۳ ساله و کورالی پوروچیوی ۲۷ ساله هفته گذشته در مراسمی باشکوه با هم ازدواج کردند. این زوج که در سال ۲۰۱۹ با هم آشنا شدند و دو پسر دارند، تصمیم گرفتند ازدواج خود را با یک ماه عسل جشن بگیرند. معلوم نیست که آن‌ها قصد داشتند به کجا بروند، اما ماه عسل آن‌ها قبل از شروع به هم ریخت زیرا کامارا پیامی از دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، دریافت کرد. دشان به این ملی‌پوش اطلاع داد که آدرین رابیو از بازی‌های مقدماتی یورو مقابل جبل‌الطارق و یونان کنار گذاشته شده و او به جای این ستاره به تیم فرا خوانده شده است.

بازیکن سابق مارسی مجبور شد بین ماه عسل خود و حضور در تیم فرانسه یکی را انتخاب کند. کامارا که همیشه حرفه‌ای بود، به سرعت تصمیم گرفت کشورش را در اولویت قرار دهد و به همین دلیل او و همسرش که فینالیست سابق مراسم دختر شایسته بلژیک بود، هواپیمای پاریس را ترک کردند و به مارسی برگشتند.

اما کورالی در ابتدا از این‌که در اولویت قرار داده نشد ناراحت بود. او تعدادی عکس در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت نمی‌دانم بخندم یا گریه کنم و در استوری بعدی نوشت: «ماه عسل به تعویق افتاد. مشکل زندگی همسران فوتبالیست‌ها که شما حسرتش را می‌خورید» با این حال به نظر می‌رسد که کورالی کمی آرام‌تر شد چرا که کمی بعد نوشت: «البته برای هدف خوبی بوده است».

بازیکنی که ماه عسل را ترک کرد تا به اردوی تیم ملی برود!

بازیکنی که ماه عسل را ترک کرد تا به اردوی تیم ملی برود!

کامارا تابستان گذشته و زمانی که قراردادش به پایان رسید، در یک انتقال آزاد از مارسی به استون‌ویلا پیوست و ۲۶ بازی انجام داد. اما فصل او به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو مختل شد و از سفر فرانسه به فینال جام‌جهانی محروم ماند.

این مطلب را هم بخوانید:

بازیکنی که ماه عسل را ترک کرد تا به اردوی تیم ملی برود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • متین IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    فرق بازیکن‌های باغیرت فرانسوی رو با بازیکن‌های بی‌غیرت ایرانی مثل اللهیار صیادمنش ببینید .هردو از طرف مربی دعوت شدند اون فرانسوی ماه عسل رو ول کرد برای آبروی کشورش اما این ایرانی بی غیرت پایین تنه خودش رو به پرچم کشورش برگزید.واقعا لیاقت این پیرهن رو هرکسی ندارد...
    • ناهید IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      اللهیار میدونست اگه بیاد جاش نهایت روی نیمکته ، ارزش نداشت اوقات خوشش را خراب کنه
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    بابا اینا چقدر باحالن دو تا بچه دارن نصف قد خودشون بعد میرن ماه عسل! دمتون گرم جای ما زندگی کنین! نفت ندارین گاز ندارین معدن مس و آهن و . . . ندارین به جاش کشور آباد و مردم درستکار دارین خوش به حالتون ولی ما غیر از اونایی که گفتم مسئولین دلسوز و مردم راستگو و پاک داریم فقط نمی‌دونم چرا انقدر وضعمون ریده‌مونه
  • کامی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    تاکی حسرت مردم رو بخوریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی