نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نقشه جدایی ساپینتو در اردیبهشت ماه/ برخی هواداران هنوز گلایه دارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز برخی از طرفداران استقلال در خصوص جدایی ریکاردو ساپینتو از باشگاه استقلال گله دارند.

در ماههای گذشته و پیش از شکست استقلال در دربی برگشت لیگ برتر اکثریت طرفداران استقلال حامی تمدید قرارداد با ساپینتو بودند اما بعد از شکست این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس (در هفته بیست و هفتم و کم شدن بخت قهرمانی استقلال در لیگ برتر) گروهی از حامیان ساپینتو ریزش کردند. حتی برد پرگل این تیم برابر تراکتور هم تأثیری در بازگشت این عده به طرفداری از ساپینتو نشد.

این تعداد در فینال جام حذفی و پس از شکست دوباره استقلال به پرسپولیس و از دست رفتن قهرمانی دوم، بازهم ریزش کرد و در نظرسنجی های مختلف در سایت های ورزشی، صفحات اینستاگرامی و کانال های تلگرامی مشخص شد تنها عده قلیلی طرفدار ادامه همکاری با ساپینتو بوده اند.

مسئولان باشگاه استقلال نیز که این مسائل را طی یک ماه گذشته به دقت زیر نظر گرفته بودند در همین ارتباط نگرانی بابت این موضوع نداشتند و مدعی هستند که اغلب طرفداران این تیم خواستار قطع همکاری با ساپینتو بودند. گرچه این مربی خودش با استقلال قطع همکاری کرد.

اخبار موثق رسیده از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که ساپینتو از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، کارهای عقد قرارداد با باشگاه قبرسی را نیز انجام داده و منتظر خروج از کشورمان بود تا این موضوع را رسما اعلام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی