استقلال با «ریال» بازیکن خارجی می‌آورد؛ شروع قیمت ها از ۱۵ میلیارد...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز سرمربی تیم استقلال مشخص نشده اعضای کمیته فنی درباره بحث یارگیری به توافق نظر رسیدند.

گروهی از اعضای جامعه پیشکسوتان استقلال با حضور در جمع اعضای کمیته فنی باشگاه این روزها مشغول بررسی نقاط ضعف و قوت تیم استقلال در فصل گذشته هستند. این نفرات در تازه‌ترین ارزیابی شان دریافتند که استقلال در اکثر پست ها نیاز به بازیکن دارد؛ از این رو در حال رصد کردن بازار نقل و انتقالات بازیکنان هم بوده اند.

یکی از مسئولان نزدیک به کمیته فنی در باشگاه استقلال در این باره خبرورزشی گفت: «از اتفاقات جالب این بود که در حال حاضر و با یک ارزیابی کلی نسبت به بازیکنانی که استقلال برای پوشاندن نقاط ضعف تیمش نیاز دارد مشخص شده قیمت بازیکنان حداقل ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومان شروع می شود».

از این رو در مقایسه بازیکنان خارجی با بازیکنان داخلی برخی از اعضای این کمیته پیشنهاد کرده‌اند در صورت امکان بازیکنان ارزان قیمت تر اما کارآمد را به خدمت بگیرند تا از هر حیث استقلال بتواند در بودجه اش صرفه جویی کنند.

سید حجت کریمی – سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال - که با به تهران آوردن گزینه اسپانیایی سرمربیگری استقلال ثابت کرده قصد دارد دست واسطه ها را در نقل و انتقالات کوتاه کند این اختیار را به کمیته فنی داده تا با ارتباط گرفتن مستقیم با بازیکنان و ایجنت اصلی آنها باشگاه استقلال بتواند بازیکنان مورد نظرش برای فصل جدید را با قیمت‌های بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار به خدمت بگیرد. اتفاقی که در سال‌های گذشته به دلیل حضور واسطه های بیش از حد بعضاً باعث می‌شد قیمت یک بازیکن ۱۰۰ هزار دلاری تا ۴۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی