نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
خبرورزشی‌گردی| دادکان: در این فوتبال همه دروغ می‌گویند/ به مدیرعامل پرسپولیس گفتم هم آبروی‌تان را می‌بازید هم آرزوی‌تان را...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دکتر محمد دادکان می‌گوید چند نفر از دوستان آمدند صحبت‌هایی را با واسطه و بی واسطه برای ریاست فدراسیون فوتبال مطرح کردند.

چند سال قبل در مهرماه سال ۱۳۹۰ محمد دادکان باز هم نامش برای ریاست فدراسیون شنیده می‌شد و وزیر ورزش به همراه معاونش به دنبال این بودند تا دادکان دوباره به ساختمان خیابان سئول برگردد.

دادکان در همین زمینه توضیح داد: هنوز چیزی قطعی نیست، یک صحبت‌هایی شده ولی هنوز جواب قطعی ندادم. چند نفر از دوستان آمدند صحبت‌هایی را با واسطه و بی واسطه مطرح کردند ولی هنوز به جمع‌بندی قطعی نرسیدم.

وی افزود: یک بنده خدایی آمد و گفت می‌خواهد شما باشی و در فدراسیون فوتبال کار کنی. من هم گفتم نمی‌توانم فدراسیون را سفارشی اداره کنم. چه تضمینی وجود دارد که من آقای کفاشیان نشوم؟ من می‌خواهم آنطور که مسائل فوتبال مملکت می‌گوید، این ورزش را اداره کنم. متاسفانه اگر سفارش پذیرش بشوی، دیگر نمی‌شود در این فدراسیون کار کنی.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان ادامه داد: فوتبال آدم‌های خودش را می‌خواهد. چرا به این فوتبالی‌ها اعتماد نمی‌کنند؟ البته نمی‌شود با خیلی از این آقایان کار کرد. عذر خیلی‌ها را باید خواست. مگر می‌شود اینجوری فدراسیون فوتبال را اداره کرد؟ فوتبال ما به صورت کلی اش  دچار مشکل و فساد زیرپوستی شده است. آخر این چه فوتبالی است که همه عادت دارند در آن دروغ بگویند، قانون را دور بزنند و خودشان را موجه جلوه دهند.

مصابه دکتر محمد دادکان را  در تاریخ ۷ مهر سال ۱۳۹۰ در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| دادکان: در این فوتبال همه دروغ می گویند/ به مدیرعامل پرسپولیس گفتم هم آبروی تان را می بازید هم آرزوی تان را...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی