کار سخت وحید امیری برای جلب رضایت امیر قلعه‌نویی/ به ستاره پرسپولیس حتی یک دقیقه هم بازی نرسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران در حالی با نتیجه ۶ بر یک برابر افغانستان به برتری رسید که به کاپیتان پرسپولیس یک دقیقه هم بازی نرسید!

سوم فروردین ماه سالجاری، تقابل تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در قالب یک دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار فقط ۲۳ دقیقه به وحید امیری بازی رسید و او در دقیقه ۷۷ جانشین علی قلی زاده شد.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود در ایام فیفادی با هدایت امیر قلعه‌نویی برابر کنیا به برتری ۲ بریک رسید درحالی که وحید امیری حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم به میدان نرفت! این درحالی است که کاپیتان پرسپولیس در سال جدید ستاره این تیم و فوتبال ایران بوده و نقش بسیار مهمی در دبل قهرمانی این تیم بازی کرده است. گرچه وحید امیری در حال حاضر ۳۵ ساله شده اما کیفیت فنی و حتی میزان دوندگی او نزولی نداشته و به گواه آنالیزورهای پرسپولیس بیشترین دوندگی از آن او بوده است.

با این وجود به نظر می‌رسد با توجه به سن و سال وحید امیری و آنچه از تفکرات سرمربی تیم ملی دیدیم، خیلی سخت به نظر می‌رسد که کاپیتان پرسپولیس بتواند نظر سرمربی تیم ملی را جلب و دی ماه آینده عازم جام ملت‌های آسیا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • امیر IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    شاید نگران تست دوپینگ بودن که بهش بازی ندادن
    • ع ق QA ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      شرمت باد اميري سرورته واقعا خجالت نكشيدي ؟ خوب معلومه كي هستي و چه هستی
  • کوهمره جروق IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    دلیلش فقط پرسپولیسی بودن وحید امیری هست.ربطی به سن و سال نداره.این آدم هنوز از پرسپولیس کینه داره.تا جایی که زورش میرسه زهرش به پرسپولیس و پرسپولیسی میریزه.
  • تیم ملی ایران IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    از نظر فنی به نظرم حقش هست فیکس تیم ملی بازی کنه تو دربی اصلا حس نمیکردم از جوونترها چیزی کم داشته باشه بلکه سرتر هم بود ولی تو اخلاق و رفتار زیاد جالب نیست و آماتور و بدون کنترله.خیلی وقتا و بارها درگیری درست میکنه که میتونه باعث ضربه خوردن تیم بشه اونم تو بازیهای خارجی که داورا اهمیتی به اسم تیم نمیدن نمونه پایی که تو آخرین بازی برای هافبک استقلال انداخت و کم مونده بود ی درگیریه جدی درست کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی