نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چرا ۲ باشگاه بزرگ، شجاع خلیل‌زاده را نمی‌خواهند؟/ وقتی پرسپولیس، پورعلی‌گنجی و گولسیانی را دارد...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شجاع خلیل‌زاده در صورتی که تصمیم بگیرد، فصل آینده به فوتبال ایران برگردد باید در تیمی غیر از سپاهان و پرسپولیس بازی کند. 

شجاع خلیل‌زاده مدافع مصدوم تیم ملی وقتی با عدم تمایل باشگاه الاهلی برای تمدید قرارداد مواجه شد، پیش بینی می کرد در بازگشت به ایران با تماس‌های جدی از سوی باشگاه سپاهان برای بازی روبرو شود. به خصوص که سیاوش یزدانی فصل گذشته در بازی‌هایی که برای سپاهان به میدان آمد، خوب بازی نکرد و او می توانست جانشین خوبی برای سیاوش باشد. اما باشگاه سپاهان این خبر را تایید نکرد. البته شجاع هم در یادداشتی نوشت؛ با هیچ تیمی مذاکره نکرده است و اصلا مشخص نیست فصل آینده در یک تیم ایرانی بازی خواهد کرد یا خارجی. 

باشگاه پرسپولیس هم هیچ پالس مثبتی به سوی شجاع خلیل‌زاده نفرستاده است. پرسپولیس در قلب خط دفاعی مرتضی پورعلی گنجی و گولسیانی را دارد که فصل موفقی در خط دفاعی تیم داشتند و این بی انصافی است که یحیی گل محمدی با جذب شجاع خلیل‌زاده پاسخ بازی‌های خوب این دو بازیکن را بدهد. به خصوص که نشاندن بازیکنی چون شجاع روی نیمکت سخت است و او انتطار دارد اگر به پرسپولیس بر می گردد، بازی کند تا پیراهن تیم ملی را در جام ملت‌ها از دست ندهد. شاید هم عدم بی میلی پرسپولیس در این باره، به اتفاقات بعد از جدایی این بازیکن مربوط باشد که هر دو طرف از همدیگر شکایت کردند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بیخک جروق IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    دلیلش بی میلی نیست.دلیلش دشمنی قلعه نوعی با پرسپولیس هست.برای همین رفتنش به پرسپولیس بدتر به ضررش تموم میشه.
  • مصطفی IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    عدم بی میلی معنی نداره
    • @Rez IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      همین چند سطر رو نگاه کنی چند تا غلط املایی و نگارشی و دستوری توش پیدا میشه. عدم بی میلی هر چند اشتباه دستوری داره ولی معنیش میشه میل داشتن....اینم وضعیت خبر گزاری های ما.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی