نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
کلوب| بی نظمی در آلومینیوم؛ اینجا فقط بازی رسانه‌ای را دوست دارند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بودجه فصل آینده باشگاه آلومینیوم هنوز معلوم نیست بعد مدیر در مورد سقف قراردادها و هزینه‌ها در فوتبال کشور صحبت می‌کند و هنوز خودشان نمی‌دانند که چگونه باید قرارداد بی ایراد و مناسب ببندند.

همچنان در باشگاه آلومینیوم اراک اختلافات ادامه دارد و هنوز بودجه تیم برای فصل آینده قطعی نشده و به نوعی به جنگ تبدیل شده است. این درحالی است تیم اراکی همچنان سرمربی ندارد و معلوم نیست درآخر هدایت این تیم را چه کسی بر عهده خواهد گرفت.

نکته ناراحت کننده اینجاست که بازیکنان یکی یکی دارند تیم را ترک و به شهرهای دیگر کوچ می‌کنند (ابتدا مهدی رحمتی به مازندران رفت و بعد هم مهره‌هایی از جمله محمدزاده ، هوشمند، قائدرحمتی از آلومینیوم به نساجی رفتند) و باید گفت بازیکنان تاثیر گذار این تیم فکر رفتن در سر دارند مثل سال‌های گذشته که حامد پاکدل، پوریا آریا کیا، مهدی حسینی، سلیمان زاده و...  از این تیم جدا شدند. در یک کلام باکیفیت‌ها می‌روند و فقط می‌مانند بازیکنان معمولی و پا به سن گذاشته که خیلی نمی‌توانند انتظارات هواداران را بر آورده کنند.

این اتفاقات به مدیریت تیم برمی‌گردد که چگونه مربی و بازیکنان خود را حفظ کنند و در اندیشه کیفیت بهتر تیم باشند که باید گفت مدیران در آلومینیوم بیشتر به دنبال خودنمایی در رسانه‌ها هستند تا مدیریت و کارکردن در باشگاه!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم مصاحبه و صحبت کردن را خیلی دوست دارد و می‌خواهد تیتر رسانه‌ها باشد و همین می‌شود که تیم از نظم خود بیرون می‌آید و به سرعت سرمربی و بازیکنان از این تیم دل می‌کنند و نبود مدیریت قاطع این مشکلات را به وجود می‌آورد. شنیده شده که مهدی رحمتی هم از اراکی‌ها شکایت کرده و پول خود را سریعا می‌خواهد و به همین دلیل هواداران اراکی خشمگین شده اند.

بودجه فصل آینده باشگاه آلومینیوم هنوز معلوم نیست بعد مدیر در مورد سقف قراردادها و هزینه‌ها در فوتبال کشور صحبت می‌کند و هنوز خودشان نمی‌دانند که چگونه باید قرارداد بی ایراد و مناسب ببندند.

در این سه سال ثبات مربی و بازیکن در تیم اراکی وجود نداشته است و همین باعث افت تیم شده و این افت، در شکل فوتبال بازی کردن تیم در زمین احساس شده است.

این مشکلات این روزهای آلومینیوم می‌تواند برای این تیم در لیگ بیست وسوم اثرات جبران ناپذیری داشته باشد تا آن‌ها که در این سه سال در میانه جدول بودند به یکباره پایین تر بروند و افت شدید ایجاد شود.

اگر مدیرانی از جنس فوتبال سرکار بیایند دیگر این مشکلات در تیم‌های فوتبال کشور به وجود نمی‌آید و خبر بدهی، شکایت و محرومیت در تیم‌ها را نمی‌شنویم.

این را خوب می‌دانیم که کسی که از دل این فوتبال بیرون آمده باشد بیشتر عمل می‌کند تا حرف بزند. البته این روزها خیلی از فوتبالی‌ها بیکارند و در خانه هستند.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد حسین احدی استان مرکزی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    سلام اره فقط آقای رجائیان خوب بلده حرف بزنه آقای توان نداری برو چرا بازی کنان خوب دارن میرن میخوای چکار کنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی