نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
۶ |
۰
دو دغدغه بزرگ گل‌محمدی برای فصل جدید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید دغدغه‌های زیادی دارد و حالا ماجرای بیرانوند هم می‌تواند به مشکلات او اضافه شود.

یحیی گل‌محمدی هنوز جلسه جدیدی را با باشگاه پرسپولیس برگزار نکرده و معلوم نیست دقیقا چه زمانی به باشگاه می‌رود تا با رضا درویش دور یک میز بنشیند. با این حال یحیی که قبلا گفته بود برای ماندن امکانات بیشتری می‌خواهد، این روزها دو نگرانی بزرگ دارد؛ یکی بحث سقف بودجه باشگاه‌ها که دست پرسپولیس را به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا می‌بندد و دیگری ماجرای علیرضا بیرانوند که طی روزهای گذشته سر و صدای زیادی کرد و حالا گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس باید تا دوشنبه این دروازه‌بان را به نوعی راضی کند.

دغدغه‌های گل‌محمدی را قبلا افشین پیروانی هم به خبرورزشی گفته بود. مدیر تیم پرسپولیس تاکید دارد که چون نمی‌خواهند پرسپولیس موفق شود بحث سقف بودجه برای باشگاه‌ها را مطرح کردند. او گفته بود عربستانی‌ها امثال رونالدو و بن‌زما را جذب می‌کنند ولی ما باید با خارجی‌ها قرارداد ریالی ببندیم و سقف بودجه هم داشته باشیم. 

در همین ارتباط بخوانید: پیروانی: با قرارداد ریالی می‌خواهیم به جنگ بنزما و رونالدو برویم؟ آسیا را فراموش کنید!/ قانون را برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس گذاشتند

نظر گل‌محمدی این است که همه پرسپولیسی‌های فصل گذشته که خوب و تأثیرگذار بودند حفظ شوند و تازه تیم تقویت هم شود. احتمالا یحیی در صورت توافق برای ماندن در پرسپولیس باز هم مهاجم خارجی می‌خرد تا او را در کنار آل‌کثیر قرار بدهد. او درخواست‌های دیگری هم دارد که قبلا به آن اشاره شده است و شاید قراردادش یکی، دو سال دیگر تمدید شود. اما به هر حال کار مسئولان باشگاه پرسپولیس برای بستن یک تیم آسیایی سخت است و این روزها ماجرای بیرانوند هم به دغدغه‌های پرسپولیسی‌ها و گل‌محمدی اضافه شده است. یحیی اگر بماند شروط خاصی دارد و اگر برود کار پرسپولیس بسیار سخت می‌شود چون زمان را از دست می‌دهد و احتمالا دوباره باید به سمت مربی خارجی برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • زهرا IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان و زنده باد آقا یحیی امپراطور سرخ ترین و محبوب ترین و مظلوم ترین تیم ایران انشاالله تعالی
  • آریا US ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    تنها کسی که پرسپولیس رو به هرج و مرج کشونده همین یحیی هست! نه موندنش مشخصه؛ نه رفتنش! نه لیست ورودی میده؛ نه لیست خروجی! آقا ۱ کلام بگو میخواهی تو پرسپولیس بمونی یا نه؟ تیمهای پولدار صنعتی با پیشنهادات نجومی؛ دارن بازیکنان پرسپولیس رو وسوسه میکنن و تیمهای عربی که دیگه جای خود داره! بیا تکلیف تیم رو روشن کن بعد برو مسافرت خارجی! بازیکن زمانی که میبینه مربی نداره؛ هر روز یه خواسته ی جدید برای موندن داره! مثل موقعی نشه که بهترین بازیکنانمون جدا شدن و مجبور شدی بری صفروف و پریرا و دیابانه و رمضانی و تمیروف رو بخری که این ۵ نفر روی هم ۵ گل برای پرسپولیس نزدن!!!
  • آریا US ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    گزینه اول برای دروازه ی پرسپولیس؛ خود بیرانونده! اگر به توافق نرسیدن؛ عابدزاده و حقیقی به کار تیم نمیان! بازیهای امیر عابدزاده رو برید تماشا کنید ببینید که بین این و پدرش؛ زمین تا آسمان فاصله اس! دوضرب گیره و از فاصله ۴۰ متری گل میخوره! حقیقی هم دیگه مثل سابق نیست و نمیشه بهش اعتماد کرد! اول بیرانوند و گزینه دوم فقط اخباری!!! نگاه به این نکنید که عابدزاده به تیم ملی دعوت شده بود توسط کیروش؛ چون کیروش لژیونر باز بود و هر بازیکنی که در دسته ی پنجم آنگولا هم بازی میکرد؛ میگفت خوبه و به تیم ملی دعوت میکرد اما ۱ دقیقه هم بهش بازی نمیداد! دانیال داوری که یادتون هست؟ افتضاح بود و فقط چون خارج بازی میکرد دعوت شد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی