نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رقابت داغ مجیدی با فرانک دی‌بوئر و دارکو میلانیچ/ فرهاد وارد بازار می‌شود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای امارات از ۴ جولای آغاز می‌شود و جذابیت در جابجایی بازیکنان و مربیان به اوج خود رسیده است.

جابجایی روی نیمکت تیم‌های حاضر در ادنوک لیگ با جذابیت زیادی همراه شده و از بین ۱۴ باشگاه حاضر در مسابقات، ۱۰ باشگاه سرمربی خود را تغییر دادند؛ این ۱۰ باشگته شامل النصر، شباب الاهلی، الوصل، حتا، البطائح، الجزیره، العین، عجمان، الوحده و بنی یاس هستند.

در این بین تنها ۳ باشگاه مربیان فصل گذشته خود را حفظ کردند که عبارتند از: شارجه (اولاریو کوزمین)، کلبا (فرهاد مجیدی) و خور فکان (عبدالعزیز العنبری). همچنین باشگاه الامارات آینده سرمربی خود، محمد الجلبوت را که همراه با او صعود کرد، اعلام نکرده است.

برخلاف این جنب و جوشی که در بازار مربیان به وجود دارد، جابجایی بازیکنان با آرامش دنبال می‌شود و انتظار می‌رود طی دو هفته آینده شاهد اوج‌گیری باشد.

عادل العامری، ایجنت بازیکنان، در این باره می‌گوید: پشت آرامش حاکم بر بازار نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ حرفه‌ای، تغییرات فنی گسترده‌ای وجود دارد و باشگاه‌ها عجولانه عمل نمی‌کنند تا با هماهنگی با سرمربی خود پیش بروند. مطمئنا طی دو هفته آینده بازار نقل و انتقالات تابستانی به اوج خود می‌رسد، چرا که همه باشگاه‌ها یش از ورود به اردوهای خارجی به دنبال تکمیل تیم خود هستند.

وی افزود: تنها باشگاهی که سرنوشت مربی خود را زود مشخص کرد، اتحاد کلبا بود که از ماه گذشته با فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی خود، تمدید کرد. از سوی دیگر ۱۰ باشگاه مربی خود را تغییر دادند و شارجه و خور فکان هم در روزهای اخیر سرنوشت مربیان خود را مشخص کردند و این نشان می‌دهد که اکثر باشگاه‌ها در ابتدا مشغول بستن تیم خود بودند. تمرکز باشگاه‌ها در دوره آینده به سمت بازیکنان معطوف خواهد شد اما این موضوع برای انتخاب و مذاکره نیاز به زمان زیادی دارد.

تاکنون باشگاه‌های الوصل و النصر، بیشترین فعالیت را در نقل و انتقالات داشته‌اند و علاوه بر تمدید قرارداد ستارگان تاثیرگذار خود، چند بازیکن خارجی و مقیم هم جذب کرده‌اند تا فصل آینده را قدرت بیشتری آغاز کنند.

باشگاه اتحاد هم کلبا پس تمدید قرارداد فرهاد مجیدی، خالد الدرمکی و سالم رشید را جذب کرد اما شباب الاهلی، قهرمان فصل گذشته ادنوک لیگ، هیچ انتقالی را به صورت رسمی اعلام نکرده است. همچنین الوحده هم هنوز به طور رسمی هیچ قراردادی را اعلام نکرده اما برخی منابع اعلام کرده‌اند احمد نوراللهی، بازیکن ایرانی شباب الاهلی، به این تیم اضافه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیسه سوز IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    خخخخخخخخ ،دی بوئر و مجیدی خخخخخخخخ
    • حسین IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      این که مجیدی در کنار دیدبوئر هست که نشانه پیشرفت و خنده نداره ولی شما و امثال شما که می‌خندید پماد لازم هستید حالا می‌دونی کجا خنده آدم بند نمیاد اونجا که گلی در بغل پیروانی قرار میگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی