نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
فعلا نباید از تیم قلعه نویی انتقاد کرد/ مدیران استقلال دست از بازی اسم و فامیل بردارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان گفت: ساپینتو بیشتر از دو هفته است که ایران را ترک کرده است و وضعیت کادر فنی و بازیکنان برای فصل آینده مشخص نیست.

ابراهیم تهامی در گفت‌وگو با خبرورزشی درمورد برتری ۵ بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قرقیزستان در تورنمنت کافا، اظهار داشت: حضور در این رقابت‌ها به ویژه برای نفراتی که به تازگی تیم ملی اضافه شده‌اند، بد نیست زیرا شرایط برای بازی کردن آن‌ها در خانه تیم حریف و قرار گرفتن کنار بازیکنان بزرگ و باتجربه تیم ملی فراهم شد. فکر می‌کنم در مجموع حضور در این رقابت‌ها را مفید می‌دانم.

وی افزود: تیم ملی در حال پوست‌اندازی است. بازیکنان جدید، تفکر جدید، ساختار جدید در حال تزریق به تیم ملی است و طبیعی است وقتی می‌خواهیم ساختار تیم را تغییر بدهیم، تا زمانی که این ساختار به صورت کامل شکل بگیرد، در برخی مناطق زمین مشکلاتی داریم. این مشکلات طبیعی است و بعد از رفتن کادرفنی قبلی برای کادر فنی جدید پیش می‌آید و به مرور زمان حل می‌شود.

مهاجم پیشین تیم ملی در خصوص دریافت گل ایران از تیمی‌مثل قرقیزستان گفت: ببینید ترکیب تیم ملی ثابت نیست و در چند پست تغییراتی داشتیم، پس تا زمانی که کادرفنی جدید تیم ملی ترکیب اصلی‌اش را پیدا کند، طبیعی است که دروازه تیم ما باز شود. انجام بازی‌های تدارکاتی برای همین موضوع است تا نفرات جدید با نفرات ثابت هماهنگ تر شوند و از این موضوع نباید انتقاد کنیم.

تهامی در خصوص انتخاب سرمربی استقلال برای فصل آینده گفت: نمی‌دانم مدیران باشگاه دنبال چه هستند که هر روز اسم یک مربی را مطرح می‌کنند؟ آنها در قبال هوادارن استقلال مسئول هستند و باید هر چه زودتر تکلیف تیم استقلال را مشخص کنند.

مهاجم سابق تیم ملی کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان باشگاه استقلال دارند زمان را از دست می‌دهند. ساپینتو بیشتر از دو هفته است که ایران را ترک کرده است و وضعیت کادرفنی و بازیکنان برای فصل آینده مشخص نیست. بنابراین مسئولان باشگاه استقلال تا ماه خرداد تمام نشده، سرمربی را مشخص کنند و دست از بازی اسم و فامیل بردارند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    درود بر سید ابراهیم تهامی مرد تاریخی ملبورن که باآن حرکت بدون توپش باعث شد تا خدادادعزیزی گل صعود به جام حهانی را به استرالیا بزند ایشان یک استقلالی اصیل و دوست داشتنی هست ایشان هم مثل مابقی پیشکسوتان وهواداران استقلال نگرانند به حق نکونام شایسته ترین هست ولی چرا آقای کریمی سیاسی کاری می کند نمی دانیم ولی این را می‌دانیم مربی خارجی خوب هست به شرطی که ثبات مدیریتی باشد به شرطی که حساب وکتابها دقیق باشند وقتیکه پول ساپینتو شیردل را هنوز ندادید وقتیکه بازیکن خارجی مثل امانوف را بلد نیستید کنترل کنید وبه موقع تسویه کنید تا اینکه سراغ شکایت نرود وقتیکه تنها هستید وکمکهای قربانزاده را ندارید بلکه چوب هم لای چرختان می گذارند پس چرا مربی خوب وبا دانش مثل نکونام را انتخاب نمی کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی