نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تماس تلفنی مشکوک با لوپس/ مراقب استقلالی‌ها باش؛ آنها پول من را نداده‌اند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی فصل گذشته استقلال با یکی از کاندیداهای احراز سمت سرمربیگری  این تیم پیش از سفر به تهران گفتگوی ویژه‌ای انجام داد.

رابطه رامون لوپس با ریکاردو ساپینتو بسیار خوب است؛ چون سرمربی فصل قبل استقلال در مقطعی از دوران بازیگری خود به لطف کمکی که لوپس انجام داد، توانست بر مصدومیت خود فائق آمده و دوباره به فوتبال بازگردد. روی همین اصل طبیعی بود که وقتی مرد پرتغالی شنید مربی اسپانیایی او در سالهای نه چندان دور می‌خواهد راهی استقلال شود با لوپس تماس بگیرد و اطلاعات مهمی در اختیارش بگذارند. 

داستان آشنایی این دو مربی به زمانی برمی‌گردد که لوپس سرمربی تیم رئال مادرید کاستیا بود و ریکاردو ساپینتو هم دوران نسبتاً پایانی فوتبال خود را سپری می‌کرد. ساپینتو مصدوم شد و لوپس  که می‌دانست  پزشکان بسیار خوبی در تیمش حضور دارند او را به کمپ فیزیوتراپی کاستیا دعوت کرد تا دوران درمان خود را به طور کامل در آنجا سپری کند اتفاقی که به وقوع پیوست و پس از آن رابطه این دو نفر بسیار خوب شد و الان بالغ بر ۱۹ سال است که با یکدیگر خیلی رفیق هستند.

یکی از نکات بسیار مهمی که ریکاردو ساینتو به دوست اسپانیایی خود پیش از پرواز به سوی تهران گفت بحث امکانات باشگاه استقلال بود. مسئله‌ای که خود این مربی روزهایی که سرمربی آبی پوشان پایتخت بود به شدت روی آن تاکید داشت و از میزان امکانات ابراز ناراحتی می‌کرد. ساپینتو به لوپس گفت امکانات سخت افزاری استقلال ضعیف است و این باید اولین مسئله ای باشد که پس از رسیدن به تهران روی آن تاکید کنی چون برای موفق شدن حتماً باید ابزار کافی در اختیارت قرار بگیرد.

مسئله دیگری که ساپینتو به لوپس گفت، افشاگری پیرامون عدم دریافت دستمزد خودش بود و به این مربی اعلام کرد در مقطعی او ۶ ماه از استقلالی‌ها پول نگرفته و هنوز هم چیزی حدود ۲۰۰ هزار دلار از استقلال طلبکار است به همین خاطر اگر می‌خواهد با این باشگاه ایرانی مذاکره کند باید این مسئله را به طور جدی مدنظر قرار دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آبی پررنگ IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    جفتشون فقط باعث شادی پرسپولیس میشدن
    • ناشناس IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      اشتباه نکن باعث شادی پیروزی آقای مهدی تاج و افشاریان هستن
  • محسن IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    حالا شما چطوری متوجه این گفتگو اونم بصورت مو به مو شدید؟
  • علی US ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    یعنی آبرو نذاشتن برای ایران، با این فرمون ملت ایران از ملت مغول در تاریخ منفور تر میشه
  • 6 IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    لوپز پرسپوليسي نميخايم نميخايم! ساپينتو حيا كن استقلولو رها كن !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی