نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
۴ |
۰
نکونام بعد از مجیدی بیشترین محبوبیت را دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرگیجه خبری در مورد انتخاب سرمربی استقلال همچنان ادامه دارد و باید دید در نهایت مدیران باشگاه چه تصمیمی می گیرند؟

قرار بود امروز سرمربی جدید و ایرانی استقلال انتخاب شود و گزینه اصلی هم جواد نکونام بود ما باز هم این کار انجام نشد. در باشگاه استقلال نکونام یک مخالف سرسخت دارد و البته موارد دیگری هم در مورد او مطرح می‌شود که هیچ سند و مدرکی در مورد آنها وجود ندارد. نکته اینجاست که استقلالی‌ها می‌ترسند با سایر گزینه‌های ایرانی هم قرارداد ببندند چرا که هیچ‌کدام از آنها مورد تأیید هواداران این تیم نیستند. دقیقاً به همین خاطر بود که امروز اعلام شد که امشب هم سرمربی جدید استقلال اعلام نمی‌شود!

سرگیجه خبری در حالی ادامه دارد که خود مدیران استقلال هم برای انتخاب سرمربی جدید دچار سرگیجه شده‌اند و حتی می‌توان گفت هیچ گزینه‌ای ندارند که هم مورد وثوق خودشان باشد و هم هواداران. بیشتر هواداران استقلال مجیدی را قبول داشتند که او فعلاً نمی‌آید. بعد از فرهاد هم جواد نکونام مورد وثوق هواداران بود که او هم حداقل تا لحظه‌ای که شما این مطلب را می‌خوانید مشکل پیدا کرده بود. حالا اگر طی روزهای آینده مشکل جواد حل شود که طبعاً معرفی می‌شود اما در غیر این صورت هیچ بعید نیست استقلال دوباره به سمت مربیان خارجی برود که در آن صورت هم مثل پارسال زمان را از دست می‌دهد. نکته اینجاست که حتی در بحث انتخاب سرمربی هم مشکل مدیریتی استقلال کاملاً حس می‌شود، همان‌طور که در ماجرای حذف این تیم از آسیا حس شد و همان‌طور که در ماجرای عقد قرارداد با بازیکنان و چند برابر شدن قراردادها (ابتدای فصل گذشته) حس شد. 

با این اوضاعی که استقلال دارد و با این سرگیجه‌ خبری خیلی بعید است این تیم فصل آینده هم موفق شود. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود قبل از هر چیزی باید فصل نقل و انتقالات را با قدرت شروع کند اما استقلال هنوز مشکلات انتخاب مربی دارد و هیچ‌کس در این باشگاه مطمئن نیست که مثلاً مهدی قایدی می‌ماند. استقلال برای شروع کار حداقل ۳۰۰ میلیارد می‌خواهد که با بازیکنان و کادر فنی قبلی خود تسویه حساب کند و با مربیان و بازیکنان جدید هم قرارداد ببندد. چنین پولی در باشگاه نیست و اگر باشد هم مدیریت کردنش خیلی مهم است. واقعاً عجیب نیست که این تیم با این همه معضل ریز و درشت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد چه اگر غیر از این بود باید تعجب می‌کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ع ق QA ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    نكو نام بخاطر خيانتي كه بفولاد كرد محبوبيتي ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی