نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیغام نیمکت‌نشین استقلال برای مدیران؛ می‌مانم و قصد جدایی ندارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجاد شهباززاده برای مدیران باشگاه استقلال پیغام فرستاده که تصمیم به ماندن دارد.

سجاد شهباززاده بدون شک یکی از ناموفق‌ترین مهاجمان استقلال بود. سجاد که فصل موفقی را در تیم سپاهان پشت سر گذاشته بود در ابتدای فصل بیست‌ودوم لیگ برتر با پیشنهاد خوب استقلالی‌ها مواجه شد و ترجیح داد در میان مشتریان خود به استقلال پاسخ مثبت دهد و به این تیم آمد.

شهباززاده در ابتدای فصل توسط ساپینتو به بازی گرفته شد اما چون در امر گل‌زنی ناموفق بود کم‌کم به نیمکت منتقل شد و این انتقال تا پایان فصل به طول انجامید. تصور می‌شد به دلیل فصل ناموفقی که سجاد در استقلال داشت نخستین خروجی این تیم برای فصل پیش رو باشد اما نکته اینجا است که قرارداد این بازیکن هم مثل بازیکنان دیگر استقلال توسط مدیریت قبلی طوری بسته شده که همه چیز به سود شهباززاده است و از آن‌جایی که از نظر مالی ماندن در استقلال برای این بازیکن منفعت دارد، قصد جدایی از استقلال را ندارد و برای مدیران این باشگاه پیغام فرستاده که تصمیم به ماندن دارد.

شهباززاده بر خلاف این‌که در تیم سپاهان موفق بود در استقلال هیچ توفیقی کسب نکرد. قطعا مدیران استقلال از خرید او پشیمان هستند اما قراردادهای دست و پا گیری که بسته شده مانع فسخ قرارداد این بازیکن می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • 6 IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    بمون و بجنگ و صفر گل ديگه هم بزن
  • کلنگلیس IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    سجادقربانی مدیربرنامش شد وبه اشتباه به استقلال اومد اودیگه به درد تیمهای بزرگ نمیخوره باید به تیمهایی بره که فشارزیاد روشون نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی