نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
بمب لیگ برتر در حال انفجار/ دروازه‌بان تیم ملی در آستانه انتقال به منچستریونایتد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه اورتون خود را آماده فروش دروازه‌بان انگلیسی‌اش می‌کند.

باشگاه منچستریونایتد در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال جذب دروازه‌بان جدیدی است و از جردن پیکفورد از اورتون، آندره‌آ اونانا از اینتر و دیوید رایا از برنتفورد به عنوان گزینه‌های اصلی این باشگاه لیگ برتری یاد شده است، این در حالی است که گفته می‌شود داوید دخه‌آ هنوز برای تمدید قراردادش با باشگاه منچستریونایتد به توافق نرسیده و ممکن است در این تابستان اولدترافورد را پس از ۱۲ سال ترک کند.

نشریه انگلیسی «دیلی‌استار» گزارش داد؛ باشگاه اورتون که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، خود را آماده جدایی جردن پیکفورد دروازه‌بان اول خود می‌کند. طبق این گزارش؛ مدیران منچستریونایتد هم خود را آماده ارائه پیشنهادی ۴۵ میلیون پوندی برای جذب دروازه‌بان ملی‌پوش مرسی‌ساید می‌کنند. در صورت پیوستن پیکفورد به منچستریونایتد دستمزد او دو برابر خواهد شد، این در حالی است که دستمزد فعلی او در اورتون ۱۰۰ هزار پوند در هفته است.

پیکفورد ۲۹ ساله که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۷ با اورتون قرارداد دارد، می‌تواند در ازای ۳۰ میلیون پوند در دسترس باشد. دروازه‌بان شماره «یک» انگلیس دوست دارد که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، چیزی که در کارنامه‌اش کم دارد و همین می‌تواند او را برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ ترغیب کند. دو باشگاه تاتنهام و استون‌ویلا هم وضعیت پیکفورد را زیر نظر دارند.

در همین رابطه: پایان دوران دروازه‌بان پر از سوتی سرخ‌ها؟/ سه گزینه برای جانشینی مطرح شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • استقلال سروری IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    من میخوام بگم این همه استقلال ضربه خورده از داوای وطنی بس نیست ....علت همه باخت ها داوای بوده دوباره مربی خارجی ....خیلی باعث تاسف است...بازیکنان که غیرت ندارند...وگرنه جام حذفی باید نیمه دوم زمین رو ترک میکردن
  • ققضضم IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    باشه باور کردیم شما خوب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی