نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پرسپولیس جای بازیکن بی‌کیفیت نیست/ هر بازیکنی آرزو دارد برای پرسپولیس بازی کند/ کمک کنید این تیم خوب قهرمان آسیا شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی اسبق پرسپولیس گفت: تیمی که فصل گذشته در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شد این پتانسیل را دارد تا با تقویت نقاط ضعفش در آسیا هم قهرمان شود.

ناصر ابراهیمی، پیشکسوت فوتبال و مربی اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره حضور پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: مدیران باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل گذشته ثابت کردند می‌دانند سراغ چه نفراتی بروند. می‌دانند باید بازیکنان باکیفیت را به این تیم بیاورند. پرسپولیس جای بازیکن بی کیفیت نیست. این تیم خود به خود بازیکن بی کیفیت را پس می‌زند. تاریخ این را ثابت کرده است. اسم نمی‌برم اما همه می‌دانند بازیکنانی بودند که به پرسپولیس نیامده، از این تیم رفتند.

وی افزود: پرسپولیس باید بازیکنان خوب فصل گذشته‌اش را حفظ کند و خودش را با قدرت آماده حضور در لیگ آینده و لیگ قهرمانان آسیا کند. حالا پرسپولیس بعنوان ابرقدرت فوتبال ایران که هر دو جام حذفی و لیگ برتر را از آن خودش کرده باید با قدرت کامل به لیگ آسیایی برود.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره مسایل مربوط به هدایت پرسپولیس در فصل آینده ادامه داد: این که یحیی گل محمدی می‌خواهد از این تیم برود را اصلاً قبول ندارم. اتفاقاً یحیی تازه کاری را که شروع کرده می‌خواهد تمام کند. من به مدیریت باشگاه توصیه می‌کنم هر طور شده او و مربیان کنار دستش را هم نگه دارند. وقتی ما با همین کادر فنی در فصل گذشته چنین موفقیت‌هایی بدست آوردیم نه تنها نباید آنها را از دست بدهیم بلکه باید حمایتشان کنیم. باید آنها را به جلو هل بدهیم. فوتبال همین است. وقتی شما روی دور برد و برنده شدن هستید نباید از آن مسیر عقب بنشینید. پرسپولیس خوب کار کرده، پس باید تقویت شود، باید حمایت شود، باید کمک شود.

مربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر بازیکنی که قراردادش تمام شده باید تمدید کنند و هر بازیکنی هم که در پست‌های مختلف نیاز است باید بگیرند. الان وقت خرید کردن است. الان همه بازیکنان دوست دارند در پرسپولیس باشند و برای تیم قهرمان و پرطرفدار توپ بزنند بنابراین می‌توان با چانه‌زنی و مشورت با بزرگترها کاری کرد که پرسپولیس از فصل قبل هم بهتر شود.

وی اضافه کرد: پرسپولیس تیمی بوده که از قدیم فوتبالیستها دوست داشتند برایش بازی کنند چه برسد حالا که در دو جام قهرمان شده و فصل آینده هم در آسیا بازی می‌کند. اگر مسئولان فوتبال و باشگاه کمک کنند من مطمئنم پرسپولیس فصل آینده قهرمان آسیا می‌شود. هرچند که این کار سخت است.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین درباره تورنمنت کافا و حضور تیم ملی در این رقابت‌ها گفت: قطعاً سطح کلاس فوتبال ایران حضور در چنین تورنمنت‌هایی نیست ولی در شرایطی که بازی دوستانه و یا تورنمنتی پیدا نمی‌کنیم باز هم همین خوب است که بچه‌های تیم ملی دور هم جمع می‌شوند. خوب است که زیر یک سقف ناهار و شام می‌خورند و دور هم فوتبال بازی می‌کنند. امیدوارم مسئولان فدراسیون به فکر آینده باشند و از حالا بازی‌های تدارکاتی خوبی برای جام ملتها تدارک ببینند. این تیم ملی و نفراتی که برایش بازی می‌کنند قابلیت‌های زیادی دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • آریا US ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    گل گفتی ناصرخان❤ تو این یک دهه حداقل ۸۰ درصد بازیکنان خارجی که به پرسپولیس اومدن بی کیفیت بودن؛ بازیکن ایرانی هم که دیگه جای خود داره! خارجی ها: جونیور؛ اون ۲تا اوکراینی؛ دیاباته؛ پریرا؛ تمیروف؛ صفروف و ....!
  • مسيح IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    ديگه اونجا کميته داوران و داوران فدارسيون اقا زاده ها نيستن بايد تو خواب ببينيداز گروهتون سعود کنيد چه برسه به قهرماني
    • شیشتقلول US ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      باز ما به آسیا رسیدیم اما مگه تیم کمک نایب قهرمانم روی آسیا را میبینه؟ البته ببخشید نایب قهرمان جام حذفی هم شدید🤣🤣🤣🤣🤣
  • شاهین IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    پیروزی فنا واقعا عجیبن وقتی بهشون میگی چرا استقلال پرطرفدارتره و هر شهری میره ازش استقبال بی نظیری میشه و پیروزی هر استانی میره درگیری ایجاد میشه بهت میگن بخاطر اینه چون ما قهرمان میشیم خوششون نمیاد که قهرمان بشیم و میگن قطار درحال حرکت رو همه سنگ میزنن بعد اونوقت الان میان میگن ما خفنیم و پرطرفدار
  • معیین IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    واقعا پرسپولیسی ها عجیبن وقتی بهشون میگی چرا استقلال طرفدار بیشتری داره و هر استانی می‌ره استقبال بی‌نظیری ازش میشه ولی پرسپولیس در اکثر استان ها درگیری میشه میگن بخاطر اینه که قطار درحال حرکت رو همه میزنن و ما خاصیم و این حرفا بعد اونوقت الان میان میگن خفنیم و پرطرفدار واقعا فازتون چیه؟
  • جواد US ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    آرزو بر جوانان و البته پیشکسوتان پرسپولیسی عیب نیست،پیشکسوتان محترم پرسپولیس یکی یکی با آرزوی قهرمانی آسیا از دنیا رفتند.البته خوردبین مدال قهرمانی باشگاههای آسیا را در قفسه افتخارات خود دارد که آن را به عنوان بازیکن کمکی تاج کبیر آسیا به دست آورده است
    • استقلال عشق IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      واقعا این خوردبین مدال بازیکن کمکی با استقلال داره نشنیده بودم عجب اینا تو آسیا چقد حقیر هستن‌و گمنام لنگیا 😃😃😃👍😀😀😀
  • کیان IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    اگر این دو قهرمانی با قدرت تیمی به دست می آمد که خوب بود ولی همه ایران وی دانند در مواقع حساس دستهای نامریی به داد این سوگولی رسید و از شکست و دورشدن از دایره قهرمانی را گرفت در دربی داوری به کمک این تیم آمد در فینال حذفی نیز همینطور در سه چهار بازی دیگر لیگ هم کمک حال این تیم بود تا این تیم را به سوی کسب دو جام ها دهند آری فوتبال ایران بخاطر همین مسائل بیش از نیم قرن است در سطح بین المللی هیچ جامی چسب نکرده در کوزه همان تراود در داخل اوست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی