نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
امباپه – رئال؛ رسماً منتفی شد/ مهاجمی که مادریدی‌ها جذب می‌کنند کیست؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلورینتینو پرس تاکید کرد که رئال مادرید خرید جدیدی نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد که داستان کیلیان امباپه و رئال مادرید در این تابستان منتفی است و با توجه به اینکه قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن هم تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد شاید این بازیکن فصل بعد و به صورت بازیکن آزاد به مادرید ملحق شود. 

روز شنبه مشخص شد باشگاه رئال مادرید خوسلو،‌ مهاجم اسپانیول را با قراردادی قرضی ۲ ساله به خدمت می‌گیرد. فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید به یکی از هوادارانی که از او امضا خواسته بود تایید کرد که خوسلو ماتو، مهاجم اسپانیول هفته آینده به رئال ملحق می‌شود و بعد از او هیچ خرید دیگری وجود نخواهد داشت.

رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرس، پس از خرید هافبک جود بلینگام (دورتموند)، دفاع چپ، فران گارسیا (رایووایکانو) و مهاجم براهیم دیاس که با پایان قرارداد قرضی از میلان بازگشت، احتمال جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات را رد کرد.

در ویدیویی که یک کاربرد تیک تاک منتشر کرد، پرس به هوادار تأیید کرد که خوسلو آخرین خرید تابستانی رئال است و آن‌ها بازیکن دیگری را جذب نخواهند کرد.

چنین خبری تایید می‌کند که رئال مادرید علاقه‌ای به جذب کیلیان امباپه ندارد. بازیکن فرانسوی بند تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن را فعال نکرد و آخرین فصل حضور در این باشگاه را سپری خواهد کرد.

در همین رابطه: واکنش عجیب امباپه به صحبت‌های رئیس جمهور فرانسه؛ او هیچ تاثیری ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یک بنده خدا IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    باید یه نوک خوب بگیریم این سسشر هم هروقت اومد اومد نیومد هم به .... باقر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی