نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ساپینتو شخصاً با یک استقلالی تماس گرفت؛ پاشو بیا قبرس ببینم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که مسئولان باشگاه استقلال سرگرم فعالیت های خود برای پیدا کردن سرمربی هستند ساپینتو در حال رایزنی برای به خدمت گیری بازیکنان تیم جدیدش است.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی فصل گذشته استقلال که به تازگی با باشگاه آپوئل قبرس قرارداد امضا کرده است در حال بستن تیمش برای فصل آینده این روزها به شدت مشغول است.

این مربی پرتغالی که تجربه خوبی از همکاری با آرتور کوین یامگا - مدافع فرانسوی تیم استقلال - را دارد با در نظر گرفتن شرایط بازیکنان خط دفاعی تیم جدیدش از مدیر برنامه های یامگا خواسته در صورت امکان شرایط برای حضور او در قبرس را فراهم کند.

ارتباط خوب ساپینتو با یامگا به ویژه در اواخر فصل (که به او اجازه داد برای درمانش راهی پاریس شود) حالا باعث شده تا ساپینتو حساب ویژه‌ای برای ادامه همکاری با یامگا روی این بازیکن باز کند.

آرتور کوین یامگا مادامی که مشکل مصدومیت نداشت در ۲۷ بازی استقلال (همه مسابقات این تیم از هفته اول تا بیست و هفتم) همواره در ترکیب اصلی به میدان می رفت و ساپینتو اعتماد ویژه‌ای به این فوتبالیست فرانسوی داشت.

طبق اسناد مربوط به قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال، آرتور کوین یامگا تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد داشته و حالا دیگر بازیکن آزاد محسوب می شود. این پیشنهاد از سوی ساپینتو در شرایطی است که گفته می‌شود استقلالی‌ها هم خواستار تمدید قرارداد این بازیکن هستند اما رقم قرارداد یامگا برای باشگاه استقلال سنگین به نظر می رسد.

افراد نزدیک به باشگاه استقلال حتی گفته اند که ساپینتو خودش با یامگا تماس داشته و خیلی دوستانه به او گفته که بعد از تعطیلات و استراحت به قبرس برود تا کارش را با تیم او استارت بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    دوستان کوتاهی نکنند در باره ساپینتو معلومات به یونانی ها بدهید
  • فریغ IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    فقط استقلاله فعلا بی صاحبه و الا از اینم بخاطر مذاکره با بازیکن تحت قرارداد شکایت می کرد
  • روح IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    یامگا تا سال ۱۴۰۴ با استقلال قرارداد بسته هفته گذشته کریمی گفت البته سردار هم فصل قبل اینو گفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی