نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
برخلاف شایعات؛ مهاجم ناکام پرسپولیس دیگر به ایران برنمی گردد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباتته مهاجم تیم پرسپولیس، برنامه ای برای بازگشت به ایران و حضور در لیگ برتر ندارد.

پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود در تابستان گذشته به سراغ جذب شیخ دیاباته رفت تا مهاجم سابق استقلال را به خدمت بگیرد .شیخ در قامت یک ستاره به پرسپولیس پیوست ولی مصدومیت ها اجازه نداد او خیلی در بازگشتش به فوتبال ایران بدرخشد. دیاباته که سابقه آقای گلی با پیراهن استقلال را در کارنامه دارد،با پرسپولیس به همه جام های ممکن در فوتبال ایران رسید. مصدومیت های پی در پی باعث شد تا این بازیکن از برنامه های تاکتیکی یحیی گل محمدی خارج شود و در بازی های پایانی فصل هم خیلی فرصت بازی کردن بدست نیاورد.

 مهاجم ۳۵ ساله اهل کشور مالی که حالا قراردادش هم با پرسپولیس به پایان رسیده، پیش از آن که یحیی گل‌محمدی به سراغ اعلام فهرست مازاد پرسپولیس برود، خودش پیش‌قدم شد؛ به‌طوری که دیاباته  در مصاحبه‌ با خبرورزشی  اعلام کرد: «داستان من و پرسپولیس تمام شد و قراردادم هم به پایان رسید.فکر می‌کنم پایان داستان من و پرسپولیس خیلی قشنگ بود که با قهرمانی همراه شد. از هواداران، همبازیان، مدیریت و کادرفنی پرسپولیس چیزی جز محبت و احترام ندیدم و خوشحالم یک فصل در کنارشان بودم.»

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت دیاباته به فوتبال ایران مطرح شد و گفته می شد این بازیکن با پیشنهاد یکی از تیم های لیگ برتری مواجه شده است. با این حال پیگیری های ما نشان می دهد دیاباته برنامه ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و قرار نیست او را فصل آینده در فوتبال ایران ببینیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی