تصمیم کلیدی نکونام برای یک پست بسیار مهم/ جواد کاپیتان آبی‌ها را حفظ می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین تصمیم مهم و حیاتی جواد نکونام در استقلال در مورد دروازه‌بان و مربی دروازه‌بان‌های این تیم خواهد بود.

جواد نکونام که ساعاتی پیش بعد از دیدار با حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین ریکارد و ساپینتو معرفی شد، حالا باید تصمیم گیری کند که فصل آینده از وجود سیدحسین حسینی در درون دروازه آبی‌ها بهره خواهد برد یا نه.همچنین تصمیم گیری در مورد ادامه حضور بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان های استقلال در این تیم یکی دیگر از تصمیمات مهم و حیاتی جواد نکونام برای استقلال خواهد بود.

 استقلال فصل گذشته قهرمان سوپرجام شد اما از دست دادن دو جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی موجب شد تا تماشاگران استقلال انتقادات زیادی را به سمت و سوی بهزاد غلامپور و سیدحسین حسینی ببرند.  آنها حتی خواهان جدایی این دو از جمع آبی ها شدند!

 شدت انتقادات از سیدحسین حسینی به حدی بود که همسر این بازیکن مجبور به واکنش در فضای مجازی شدو بعد از این اتفاق حسین حسینی هم در یادداشتی در صفحه شخصی اش از تماشاگران استقلال به خاطر قهرمان نشدن در لیگ برتر و جام حذفی عذر.خواهی کرد. حالا نظر جواد نکونام است که مشخص می‌کند سیدحسین حسینی فصل آینده در استقلال می‌ماند یا نه. این اولین و مهمترین تصمیم جواد نکونام در شروع کار با استقلال خواهد بود.

جواد نکونام که با حمایت همه جانبه تماشاگران استقلال عنوان سرمربی این تیم برگزیده شده برای رای به ادامه حضور حسینی در ترکیب استقلال با یک مانع بزرگ روبرو است و آنان مخالفت تماشاگران استقلال است. مهم پیدا کردن یک جانشین برای سیدحسین حسینی است. خیلی از دروازه‌بانی که نامشان برای حضور در اردوی آبی به میان آمده است، به صراحت گفته‌اند، در صورت تمدید قرارداد سیدحسین از سوی باشگاه استقلال به این تیم ملحق نخواهند شد، چون می‌خواهد به تیمی بروند که دروازه‌بان اول باشند. یکی از کسانی که چنین ادعایی را مطرح کرد، حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک است. در روزهای آینده مشخص خواهد شد که جواد نکونام، حسینی را در اردوی آبی نگه خواهد داشت یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • استقلالی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    گلری که بازی با پا نداشته باشه مفت نمیرزه
  • مرضیه افچنگی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    آقای نکونام ، تو با حمایت ما هوادار سرمربی استقلال شدی ، پس حرف اول و آخر ما اخراج مستقیم حسینی ، بدون هیچ صحبتی میباشد و اگر این کار رو نکنی و چشم ما هوادار به حضور این دروازه بان بی لیاقت تو استقلال بیفتد ، حمایت خود را از همان هفته ی اول از شما برداشته و تا هفته های پایانی شما و حسینی و هو خواهیم کرد .
  • علی فسنقری IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    نکونام مبادا احساساتت گل کند و به حال حسینی رحمت بیاید ، که آخر سر تمام مشکلات با ترحمت بر سر خودت ویران خواهد شد .
  • مسيح IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    کاش فقط ضعفش با پاش بود به هرتوپي نه نميگه جايگيري درحد اماتور بخدا هر تيمي بکيرتش بايد براي بقا بجنکه
  • ع ق QA ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    مرد حاشیه ها در بستر اشوب و حاشیه پلیس و کمیته اخلاق و فوتبال اماده حاشیه های خطرناک باشند اوایل استقلال اوج می گیرد ولی در نهایت وسط جدول خواهد بود مسئولین و اقای دبیر با اوردن او در حق فوتبال جرم کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی