انتخاب اول کمیته فنی استقلال نکونام بود اما نمی‌دانم چرا دیر معرفی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته فنی استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی ضمن ابراز خرسندی از انتخاب جواد نکونام صراحتا اعلام کردحضورش در این کمیته دیگر تمام شده است.

مجید نامجومطلق عضو کمیته فنی استقلال تاکید دارد پس از انتخاب سرمربی این تیم حالا دیگر حضورش در کمیته فنی استقلال معنایی برای خود او نخواهد داشت.

سرمربی اسبق استقلال با ابراز رضایت از رسمی شدن حضور نکونام در جمع آبی پوشان به خبرورزشی گفت: خیلی خوشحالم که جواد انتخاب شد و امیدوارم نتایجی که می‌گیرد باعث خوشحالی همه هواداران شود. جمع‌بندی کمیته فنی از همان ابتدای کار روی سرمربی شدن آقای نکونام بود البته نمی‌دانم چرا در این رابطه تعلل شد ولی به هر حال امیدوارم شرایطی فراهم شود تا استقلال نتایج بسیار خوبی در فصل پیش رو کسب کند. البته مشکلات مالی وجود دارد ولی اعضای کنونی هیئت مدیره استقلال از نظر اقتصادی افراد قوی هستند و امیدوارم بتوانند دغدغه فوق را به حداقل برسانند.

مجید نامجومطلق در ادامه به بحث انتخاب دستیاران جواد نکونام هم پرداخت و گفت: وقتی یک سرمربی انتخاب می‌شود باید دست او را برای گزینش همکاران و بازیکنانش باز گذاشت چون او می‌خواهد یک فصل با این افراد زندگی کند بنابراین خودش باید انتخاب کند و باشگاه تمام خواسته‌هایش را انجام بدهد البته جواد بازیکن استقلال بوده و قطعاً خوب می‌داند چگونه دستیاران و بازیکنان را انتخاب کند.

عضو کمیته فنی استقلال در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: دوباره می‌گویم جمع‌بندی کمیته فنی آقای نکونام بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد برای استقلال و همه پیشکسوتان این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم اما در ارتباط با بحث کمیته فنی، نمی‌دانم کمیته فوق حفظ می‌شود یا خیر ولی قدر مسلم این کمیته فنی دیگر برای من به پایان رسیده و برای استقلال در فصل آینده آرزوی موفقیت می‌کنم و به عنوان یک پیشکسوت دلم می‌خواهد موفقیت این تیم را ببینم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • کمال آبی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    هرکجا باشی دوستت داریم آقا مجید
    • کلنگلیس IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      مجید وجوادذرینچه چپ هرتیمی رو بیچاره میکردن
  • D IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    سلام بر نامجومطلق عزیز ودوست داشتنی مرد درست کار مرد صادق راستگو انشالله بتونی در کنار نکونام موفق باشید همدلی دست به دست دادن انشالله قهرمانی بیارین درود بر شرف نامجو مطلق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی