نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
آقای کنعانی زادگان، این رفتار در فوتبال محلات هم قفل است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد حسین کنعانی زادگان یک بار دیگر در اردوی تیم ملی حاشیه آفرید.

در حالی که می رفت بازی تیم ملی در برابر ازبکستان با نتیجه ی یک بر صفر به سود تیم ملی به پایان برسد، محمد حسین کنعانی زادگان با اعتراض به داور موجب ایجاد تنش میان بازیکنان دو تیم شد و کار به دخالت ماموران امنیتی و کادر فنی دو تیم کشید. دردقیقه ی ۸۹ فینال کافا محمد حسین کنعانی زادگان اعتراض به خطای پنالتی داشت اما داور دستور به ادامه ی بازی داد. اعتراض محمد حسین کنعانی زادگان به داور موجب کارت زرد دوم و اخراج از زمین بازی شد. اما مدافع تیم ملی بر زمین نشست و گفت بیرون نمی رود! اینجا بود که بازیکنان تیم ازبکستان که زمان بازی برای آنها مهم بود، به محمد حسین کنعانی زادگان اعتراض کردند و کار به درگیری دسته جمعی کشیده شد!

این رفتار از سوی بازیکنی که در تیم ملی بازی می کند و عضو یک باشگاه خارجی به حساب می آید، واقعا عجیب بود. نرفتن به بیرون زمین بعد از دریافت کارت قرمز از سوی داور حتی دیگر در فوتبال محلات هم دیگر دیده نمی شود. زمان زیادی نگذشته است که تیم ملی فوتبال ایران از اعتراض به داور در بازی با ژاپن و در جام ملت های آسیا آسیب دید و در نهایت ۳-۰ شکست خورد و جام را از دست داد.

آقای محمد حسین کنعانی زادگان، تیم ملی تیم محلی نیست. بازیکنی که پیراهن تیم ملی را برتن دارد نه تنها از نظر سبک بازی باید از نظر اخلاقی هم نخبه باشد. چنین اتفاقی به طور حتم اگر در مسابقه ی رسمی رخ می داد، موجب محرومیت این بازیکن و حتی جریمه ی نقدی فدراسیون فوتبال هم می شد. اگر فدراسیون فوتبال و  امیر قلعه نویی با این رفتارها برخورد نکنند، به طور حتم تیم ملی در میادین مهم از اعتراض به داوری آسیب زیاد خواهد دید. آسیب هایی که بدون حتم غیر قابل جربان خواهد بود.

البته این اولین بار نبود که محمد حسین کنعانی زادگان در اردوی تیم ملی حاشیه آفرینی می کرد و زمانی که برخورد ها قاطع نیست، تکرار رفتارهای اشتباه هم محتمل است.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • فرامرز IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    در بازی ایران ژاپن در نیمه نهایی جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ هم اعتراض بی خود کنعانی به داور استرالیایی به خاطر خطایی که کنعانی فکر می کرد به نفع ژاپن گرفته و در واقع خطا نگرفته بود هم تمرکز بازیکنان ایران را گرفت و باعث گل اول ژاپنی‌ها شد .یادمان باشد که تنش های روانی کنترل نشده کنعانی در موقعیت های حساس می تواند به تیم ملی ایران ضربه بزند.
  • تاج کبیر IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    مرد اتوبوسی.این و شجاع باید دیگه به تیم ملی دعوت نشن.
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    به عنوان یه پرسپولیسی هزار آتیشه میگم کار محمد حسین کنعانی زادگان درست نبود
    • Gaber IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      کنعانی زادگان از وقتی از کوره در رفت و بر هم ریخت که توپ کاشته ای که رفته بود دور خیز کنه و بزنه حاج صفی کوتوله زرنگ و مکار کنار توپ قرار گرفت و به توپ ضربه زد که این کار حاج صفی پیر او را از هم پاشوند. این کوتوله جبران نیامدن کنعانی زادگان را به سپاهان در زمین بنوعی جبران کرد بهتره کمی علت این رفتار را در موذی گری حاج صفی ببینید.هر کس دیگری هم بود با حاج صفی دیگه حرف نمی‌زد و کنعانی از این بابت ناراحت شد و در آینده خواهیم دید حاج صفی و کنعانی زادگان در یک ظرف و تیم جا نمیگیرند
  • امیر صناعی ها IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    واقعا حیف از پیراهن تیم ملی که تن این بنده خدا هست ... دیگه چه جور باید خودشو نشون بده !!
  • علی IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    وقتی سرمربی اقتدار نداشته باشه تکرار این خطاهاست که کار دستش میده. مربی باید جسارت داشته باشه بلافاصله بازیکن جوانی که لیاقت داره رو جایگزینِ این از رده خارج ها بکنه.
  • Gaber IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    خبر ورزشی بهتره فوتبال با ازبکستان را کامل ببینه و علت این رفتار کنعانی زادگان را واکاوی کنه . حاج صفی هر توپ کاشته ای را می‌ره پشت توپ قرار میگیره و توپی که کنعانی دور خیز کرده بود سانتر کرد که این کار حاج صفی سی و پنج ساله و پیر باعث این آشفتگی شد .شاید هم بنوعی خواست نیامدن به سپاهان را جبران کنه. خیلی موذی و بازیکن خراب کن هست . این موجودی ست که نیمه دیگرش زیر زمین هست و تا بخواهی بشناسی باید شم رفتارشناسی داشته باشی. بهتره دقیق تر مطلب بنویسیم
    • کجا از اینجا بهتر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      چه ربطی داره. کاپیتان تیمه باید کاشته بزنه. دفاع آخر و چه به کاشته زدن
  • Amin IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    دوستان پرسپولیسی...به هر دلیل...به هر عنوان...غلط کرد و همچین کارهای احمقانه این بازیکن باعث ضربه به تیم و شکست سه بر صفر با ژاپن شد که تابلو بود دلیلش و باز هم این آقا و متاسفانه رامین و شجاع از این بلاها بر سر تیم ملی میارن اگر خدا شفاشون نده
  • تاج کبیر IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    دیگه تیم ملی جای امثال کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده و رامین رضاییان نیست.بیرانود عنوان دروازه بان سوم تیم ملی هم براش زیاد هست.
  • گنگ IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    من به عنوان یه پرسپولیسی میگم که کار کنعانی زادگان واقعا درست بود چون اگر هر کس دیگه ای هم بود همین کار رو میکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی