نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رویکرد دوگانه هواداران استقلال با نکونام/ از اوج نفرت تا اوج محبوبیت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران تیم استقلال از شامگاه روز سه‌شنبه هفته جاری خیال‌شان بابت سرمربیگری تیم محبوبشان راحت شد.

طرفداران تیم استقلال طی یک 10 روز اخیر در چرخشی متفاوت نسبت به یک ماه پیش، به حمایت همه جانبه از کاندیدای سرمربیگری تیم شان پرداختند تا در نهایت جواد نکونام سرمربی استقلال شد.

نکته جالب توجه مخالفت شدید هواداران استقلال در هفته‌های پایانی لیگ و مسابقات جام حذفی با این موضوع بود. در روزهایی که از احتمال حضور جواد نکونام در راس کادر فنی استقلال خبر می‌رسید اما طرفداران استقلال با حمله به جواد نکونام و هر گزینه احتمالی دیگری خواستار تمدید قرارداد با ساپینتتو بودند.

نگاهی به آرشیو رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی مشخص میکند هیچکس با حضور جواد نکونام و یا هر گزینه دیگری روی نیمکت استقلال موافق نبود و حتی حملاتی را هم به جواد نکونام ترتیب دادند.

اما با شکست استقلال در دربی برگشت و فینال جام حذفی سطح توقع هواداران از مربی فصل جدیدشان بالا رفته و از سویی، به شدت از محبوبیت ساپینتو کاسته شد. از طرف دیگر مطرح شدن نام ساکت الهامی و محمد ربیعی کنار اسم جواد نکونام برای سرمربیگری استقلال باعث شد تا طرفداران استقلال با یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای کاپیتان اسبق تیم محبوبشان را بهترین گزینه و لایق ترین فرد برای نشستن روی نیمکت استقلال بدانند.

این موضوع باعث شد تا طرفداران استقلال در روزهای گذشته که موانعی برای حضور نکونام مطرح شده بود با تجمع مقابل باشگاه استقلال در این زمینه از او حمایت همه جانبه‌ای را ترتیب بدهند و در نهایت هم به خواسته شان برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کلنگلیس IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    هیچ بازیکنی ومربی ازحسن ظهیری درباشگاه لنگ محبوب ترنیست ونخواهد شد مطمئن باشید جوادهرچقدردربین استقلالیهابقول شماالان محبوب شده یک هزارم ظهیری محبوب نیست ظهیری استوره نوپای لنگیا🤫🤫😷😷
  • سینا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    حزب باد....
    • کلنگلیس IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      بعدازبازی هواداریادتون رفتهرحیاکن رهاکن به گل بوته میگفتین
  • ناشناس IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    در دربی حذفی به ساپینتو بی حرمتی شد بناحق کارت قرمز بهش دادن کمیته انضباطی به ناحق ۴ ماه محرومش کرد ساپینتو سرمربی با مرام و دلسوزی بود و همیشه یادش در قلبها می ماند اما مردم متمدن ۲۵۰۰ ساله براش برنامه داشتن وارد حاشیه اش می کردن به همین دلیل ساپینتو بهترین تصمیم رو گرفت متوجه شد وقتی بدون دلیل کارت قرمز بهش دادن و کمیته ی انضباطی بدون دلیل ۴ ماه محرومیت بهش داده پس برنامه ریزی شده نمی خوان برگرده براش آرزوی موفقیت داریم و مرام و معرفتش از یادها نمی ره اما از انتخاب نکونام برای سرمربی استقلال خوشحالم چون ایشون هم یه استقلالیه ، آقای نکونام ازت خواهشی داریم تیم رو از حاشیه دور کن نه خودت و نه بازیکنان مصاحبه هایی انجام ندید که بزور وارد حاشیه تون کنن و تیم رو به نحوی بلحاظ ذهنی آماده کن که نه داوری و .....حریفشون نشه ارزوی موفقیت برات داریم خدا پشت و پناهت باشه
  • اس اس سوبله چوبله IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    سالهاست که برای بالا بردن پرسپولیس ، استقلال رو از مدیریت خوب و قابل خالی میکنند همانطور که همه دیدند سردارآجرلو را چگونه شبانه از استقلال دور کردند این بازیها همچنان ادامه خواهد داشت و جذب نکونام یا هر سرمربی دیگری چندان افاقه نمیکند همانطور که دو فصل پیش اگر اقتدار و نفوذ سردار آجرلو نبود ارتش سری سرخ به راحتی سر فرهاد و تیمش را زیر آب میکرد ، نکونام و استقلال از همان اولین بازی لیگ فقط باید امتیاز جمع کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی