چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
۳ |
۰
پیغام‌های گزینه دوم سرمربیگری استقلال برای نکونام
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد ربیعی، سرمربی فصل پیش مس رفسنجان، انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال را تبریک گفت.

جواد نکونام در شرایطی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد که در هفته‌های گذشته اسامی مختلفی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری آبی‌پوشان مطرح شدند و یکی از این گزینه‌ها، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان بود.

پس از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، محمد ربیعی به سرمربی جدید آبی‌پوشان تبریک گفت.

ربیعی اظهار داشت: جواد نکونام یکی از سرمربیان خوب و با دانش فوتبال ما است. من این تصمیم را به او و هواداران استقلال تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. فکر می‌کنم این بهترین انتخاب با توجه به نظر هواداران بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    آفرین به محمد خان ربیعی واقعا انسانی با شخصیت و جنتلمن هست ما هواداران استقلال برای ایشان آرزوی موفقیت در ادامه راهش داریم
  • کیوان IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    تنها نکونام کافی نیست ما بازیکن بزرگ هم میخواهیم، اسم استقلال به تنهایی بزرگ است و لازمه اسم بزرگ داشتن بازیکنان بزرگ است استقلال همیشه در زمره مدعیان قهرمانیست و کمتر فصلی بوده جزو تیمهای صدرنشین نباشد لازمه ی چنین تیمی داشتن بازیکنان بزرگ در حد آسیاست؛ این فصل با تمام توان مقابل جذب و تمدید با بازیکن معمولی خواهیم ایستاد و نفس مدیران باشگاه رو خواهیم گرفت
    • Ali IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      اگرپول نداشته باشند وازتو وبقیه که مثل توهستندکمک بخواهند چی ؟ کمک میکنید ویا مانند تکیه کلامت نفست ونفستان درنمی آید وآنها نفس تو ودیگران مثل تورا میگیرند ؟! محبت باید 2طرفه باشد ونه مانند ارباب ونوکر،وکلام آخر هرفردی دوست دارد بهترین کارآیی را داشته باشد ولی باید داشته های او را هم درنظر گرفت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی