نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
عکس| خوشحالی مدافع مغضوب ساپینتو از حضور جواد نکونام در استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام روز گذشته به صورت رسمی کار خود را در استقلال به عنوان سرمربی استارت زد و قرار است امروز نیز در نشست خبری حاضر شود.

هافبک و کاپیتان اسبق تیم ملی در تجربه جدید مربیگری خود روی نیمکت استقلال حاضر خواهد شد تا یکی از سخت‌ترین چالش‌های خود را در فصل بیست و سوم دنبال کند.

نکونام که سابقه بازی در استقلال را نیز در کارنامه دارد در نهایت به رویای مربیگری در این تیم نیز دست یافته و امیدوار است بعد از موفقیت در نساجی و فولاد خوزستان اینبار در جمع آبی‌ها نیز به نتیجه مطلوب و مدنظر خود دست یابد. در این راستا محمدحسین مرادمند مدافع باتجربه استقلال خوزستان اولین بازیکنی از جمع آبی‌پوشان بود که حضور نکونام را روی نیمکت این تیم به وی تبریک گفته است. مرادمند که در فصل گذشته علیرغم فرصت کمی که از سوی ساپینتو به دست آورد، توانسته بود نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و زننده گل دربی آبی‌ها در حذفی نیز شده، باید دید در دوران مربیگری نکونام در این تیم چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

عکس| خوشحالی مدافع مغضوب ساپینتو از حضور جواد نکونام در استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حسین IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    تبريک همه ی ما استقلالی‌ها به جواد خان نکونام ضمن آرزوی موفقیت برای اایشان در استقلال کبیر ماهواداران پشتیبان ایشان هستیم فقط درخواست کوچکی داریم از جواد خان به همه پیشکسوتان استقلال احترام بگذارد وحرمت آنها را حفط کند مثل شاه فرهاد باشد واگر عزیزی انتقاد سازنده می کند استقبال نماید ودر رفع ایراد ویا نقص اقدام نماید اگر کدورتی چیزی با هر شخصی دارد یا پیشکسوتی قبلا نسبت به ایشان بی مهری کرده ببخشد چون با اتحاد وهمبستگی تمام ارکان استقلال اهم از مدیریت ،هواداران، پیشکسوتان، وحتی اهالی ورزش موجب موفقیت در پیشبرد کار می گردد
  • 6 IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    خخخخخ با همين فرمون برو تا فيكس بشي. كسي هم اصلا چيزي نميفهمه!
    • حسین IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      به لنگیش ربطی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی