نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جزئیات کامل مذاکره نافرجام پرسپولیس با ستاره لیگ برتری/ این هافبک هجومی چطور از دست سرخ‌ها سر خورد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا شکاری یکی از بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی برای فصل آینده بود.

بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره یحیی گل محمدی اعلام کرد که فصل بعد هم روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست و به همین منظور لیست بازیکنان مدنظر خود را به همراه بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود، به باشگاه داده تا مذاکره با این نفرات شروع شود.

یکی از بازیکنانی که در لیست اصلی یحیی گل محمدی قرار داشت، رضا شکاری مهاجم گل گهر سیرجان بود. رضا شکاری وینگر تیم فوتبال گل گهر یکی از بهترین‌های تیمش در این فصل بوده و آمار خوبی هم از خودش ثبت کرده است. شکاری که سابقه بازی در فوتبال روسیه را هم دارد، دومین فصل حضورش را در گل‌گهر سپری می‌کند و امسال یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی او بوده است. این بازیکن جوان در این فصل ۷ گل زده و ۵ پاس گل هم از خودش ثبت کرده و مجموعا روی ۱۲ گل تیمش تاثیر مستقیم داشته است.

شکاری همچنین در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس که منجر به شکست دو بر یک گل گهر شد، تنها گل تیمش را به ثمر رساند. قرارداد این بازیکن یک سال دیگر با گل گهر اعتبار دارد ولی این بازیکن ترجیح می‌دهد چالش جدیدی را تجربه کند. رضا در ابتدا به دنبال لژیونر شدن بود ولی پیشنهادات رسیده از نظر مالی نتوانست شکاری را راضی به بستن قرارداد کند. سپاهان جدی ترین مشتری داخلی شکاری بود که در چند نوبت با این بازیکن مذاکره کرد ولی این مذاکرات منجر به عقد قرارداد نشد.

سپاهانی‌ها حاضرند مبلغ ۳۰۰ هزار دلار برای رضایتنامه شکاری به گل گهری‌ها پرداخت کنند و پول خوبی هم به خود این بازیکن بپردازند. بعد از مشخص شدن لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی برای فصل آینده و حضور شکاری در این لیست،باشگاه پرسپولیس در چند نوبت با این بازیکن تماس گرفت و مذاکراتی را انجام داد. پیشنهاد پرسپولیس به این بازیکن برای یک فصل چیزی حدود ۱۵ میلیارد تومان بود ولی مدیران پرسپولیس به شکاری اعلام کردند حاضر نیستند پولی برای رضایتنامه او بپردازند.

جزئیات کامل مذاکره نافرجام پرسپولیس با ستاره لیگ برتری/ این هافبک هجومی چطور از دست سرخ‌ها سر خورد؟

شکاری که هنوز یک فصل از قراردادش با گل گهر باقی مانده، برای جدایی از این تیم باید مبلغ ۳۰۰ هزار دلار پرداخت کند ولی پرسپولیسی‌ها به رضا اعلام کردند نمی‌توانند این پول را پرداخت کنند و برای پرسپولیسی شدن خودش باید اقدام به گرفتن رضایتنامه کند. پیشنهاد بعدی پرسپولیس به شکاری این بود که اگر می‌خواهد پول رضایتنامه را باشگاه پرسپولیس به گل گهر بدهد، آن وقت به خودش برای یک فصل چیزی کمتر از ۱۰ میلیارد خواهد رسید که این مبلغ با پیشنهاد سپاهان تفاوت چشمگیری داشت و مورد قبول شکاری قرار نگرفت.

در همین بین باشگاه گل گهر هم به شکاری پیشنهاد داد تا در این تیم بماند و از نظر مالی هم این بازیکن را راضی خواهد کرد. برخلاف آنچه که اعلام شد، شکاری هنوز با سپاهان قراردادی نبسته و آخرین مذاکره طرفین مربوط به قبل از پیشنهاد پرسپولیس بوده است.

با این حال هنوز شکاری مقصد بعدی اش را مشخص نکرده است و معلوم نیست به کدام تیم خواهد رفت. نکته دیگری که در مورد شکاری و ماجرای پیوستنش به پرسپولیس وجود داشت، این بود که عده ای از نزدیکان این بازیکن به او توصیه کردند با توجه به ترافیک سنگین پرسپولیس در پست مهاجم و وینگر، به این تیم نرود. نفراتی مثل ترابی، عمری،امیری، آل کثیر، عبدی، صادقی و عالیشاه در پرسپولیس حضور دارند و قطعا کار شکاری برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس بسیار سخت می‌شد. از همین رو نزدیکان شکاری به این بازیکن توصیه کردند که به پرسپولیس نرود چون ممکن است در طول فصل نیمکت نشین باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ص_ف DE ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    چه به روز فوتبال ما اومده که شکاری شده شاه مهره نقل و انتقالات ؟ شکاری اگر یک آفر ۵۰۰ هزار دلاری از تیم های متمول عربی داشت مطمئن باشید به هیچ تیم ایرانی بله نمی‌گفت
  • ع IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    یعنی در سپاهان، با اون همه ستاره، خلوت تره، و فیکس بودن شکاری آسان تره؟؟
  • حمید IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    انشالله ک به پرسپولیس نمیاد چون اگه بیاد قید مهاجم خوب رو میزنن اگه نیاد مجبورن مهاجم تاپ خارجی بگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی