نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
آیا مهاجم ملی پوش استقلال در این تیم ماندنی می‌شود؟/ سانتاکلارا - محبی؛ در انتظار یک توافق مهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال محمد محبی برای ادامه حضور در تیم آبی ابراز تمایل کرد.

محمد محبی در واکنش به این خبر که جواد نکونام سرمربی تیم استقلال شده است و آیا در تیم آبی می ماند یا نه گفت: سرنوشت من دست خودم نیست و باشگاه سانتا کلارا در مورد آینده ام تصمیم می‌گیرد. باشگاه سانتا کلارا پرتغال یک فصل دیگر با محمد محبی قرارداد دارد و با توجه به سقوط به لیگ یک حاضر است، محمد محبی را به صورت قطعی به تیم دیگری انتقال دهد. بند فسخ قرارداد این بازیکن از سوی باشگاه سانتا کلارا ۶۰۰ هزار یورو تعیین شده است. در صورتی که باشگاه استقلال بتواند این پول را به باشگاه پرتغالی پرداخت کند، محمد محبی را به عنوان بازیکن آزاد در اختیار خواهد گرفت.

در جابه جایی قطعی محمد محبی از سوی باشگاه سانتا کلارا، نظر این بازیکن هم شرط است. محمد محبی با توجه به انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، دوست دارد در این تیم بماند. با این حال نکته مهم و سرنوشت ساز در مورد محبی پرداخت ۶۰۰ هزار یورو از سوی باشگاه استقلال به باشگاه پرتغالی است.

محمد محبی که هم اکنون در تیم ملی به مهره ثابتی تبدیل شده دوست دارد با ادامه حضور در استقلال در جام ملتهای آسیا نیز شانس همراهی تیم ملی به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن امیر قلعه نویی را داشته باشد. در روزهای آینده مشخص خواهد شد که آیا باشگاه استقلال می‌تواند محمد محبی را از باشگاه پرتغالی خریداری کند یا خیر...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    در راستای بازار گرمی برای فوتبالیستی که یحیی ثابت کرد چندان هم بازیکن مهمی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی