نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شکیرا و سفر تعجب‌آورش به بارسلونا/ خواننده کلمبیایی به خانه سابق برگشت!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد خواننده کلمبیایی زمان زیادی را با لوئیس همیلتون می‌گذراند اما اقامتش در خانه مشترک سابقش با پیکه باعث تعجب این فوتبالیست و اطرافیانش شده است.

هر حرکت شکیرا سر از اخبار درمی‌آورد زیرا زندگی شخصی‌اش فراتر از موسیقی خبرساز و پرحاشیه شده است. جدایی او از جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، این خواننده را به کانون اصلی اخبار افراد مشهور تبدیل کرده است. او بعد از جدایی به همراه فرزندانش به میامی نقل مکان کرد اما اخیرا دوباره به بارسلونا بازگشته است. دلیل بازگشتش تماشای مسابقه فرمول یک در پیست کاتالونیا بود.

برای همه تعجب‌آور بود که او فرزندانش را در این سفر با خود به بارسلونا برد، اما تعجب‌آورتر این بود که او در خانه‌ای ماند که قبلاً با پیکه و بچه‌ها در آن زندگی می‌کرد.

به گزارش روزنامه لاوانگاردیا، این خانه در نزدیکی بارسلونا قرار دارد و خواننده کلمبیایی اجازه دارد به جایی که زمانی خانه‌اش بود بازگردد، اما مالکیت آن در اختیار کمپانی پیکه است. از طرفی پیکه و اطرافیانش دلیل سفر این خواننده کلمبیایی به بارسلونا را نمی‌دانند، و مشخص نیست که این سفر به دلیل تماس با وکلای پیکه است یا وقت گذرانی با لوئیس همیلتون.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی