پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
۰ |
۰
نامه احساسی هافبک سرشناس برای جدایی از آبی‌ها
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انگولو کانته در نامه احساسی خود هم از انتقادها نوشت و هم از خاطرات خوب خود.

انگولو کانته در نامه خداحافظی خود از چلسی به «شایعات و دروغ‌ها»یی که در مورد او به راه افتاده بود انتقاد کرد. این بازیکن فرانسوی پس از ۷ سال حضور در استمفوردبریج، جمع آبی‌ها را ترک کرد و به الاتحاد عربستان پیوست. کانته ۳۲ ساله قراردادی ۴ ساله به ارزش ۸۶ میلیون پوند برای انتقال به لیگ برتر عربستان منعقد کرده است.

پس از قطعی شدن انتقال او به عنوان بازیکن آزاد، کانته نامه‌ای احساسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر و در آن به شایعات و دروغ‌هایی که در دوران حضورش در آبی‌ها با آن‌ها روبه‌رو شده بود، اشاره کرد.

او نوشت: «خداحافظ چلسی. زمان آن فرا رسیده که فصل جدیدی را در حرفه خود آغاز کنم. اما قبل از آن، برایم بسیار مهم است که از خانواده بزرگ و زیبای چلسی تشکر کنم. هواداران، بازیکنان، مدیران، کادر پزشکی، اعضای هیئت مدیره، همه کسانی که در این ۷ فصل اخیر در این باشگاه افسانه‌ای همراه من بوده‌اند. فقط خاطرات خوب، پیروزی‌های بزرگ و عناوین به یاد ماندنی در کنار شما به دست آورده‌ام. از صمیم قلبم از شما بسیار سپاسگزارم، هرگز شما را فراموش نمی‌کنم. و البته در آخر اما نه کم‌اهمیت، از خانواده‌ام و دوستانم تشکر می‌کنم که همیشه در لحظات خوب و بد در کنارم بوده‌اند. بدون فراموش کردن کریم، ایجنتم و همچنین مشاورانم رشید و دریس که از همان ابتدا چنین حمایت ارزشمندی از من داشته و نقش مهمی در موفقیتم داشته‌اند. روزهای گذشته برای ما و خانواده‌مان آسان نبود اما توانستیم در مقابله با شایعات و دروغ‌ها متحد بمانیم. به زودی شما را در ماجراجویی‌های جدید در زمین با الاتحاد و تیم ملی فرانسه می‌بینم. انگولو.»

کانته در سال ۲۰۱۶ پس از ایفای نقش مهمی در قهرمانی تاریخی لسترسیتی، با قراردادی ۳۲ میلیون پوندی به چلسی پیوست. او ۲۶۹ بار برای آبی‌ها به میدان رفت و قهرمان لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و جام حذفی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی