نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تیم ملی زنگ تفریح شد!/ ایران از آمریکا هم شکست خورد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ مقابل آمریکا قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸ در شهر روتردام هلند مقابل آمریکا قرار گرفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ به سود آمریکا خاتمه پیدا کرد.

سید محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، محمدطاهر وادی، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، امین اسماعیل نژاد و محمدرضا حضرت‌پور نفرات آغاز کننده این بازی برای تیم ایران بودند. در جریان مسابقه با صلاحدید کادر فنی سایر بازیکنان هم برای لحظاتی در ترکیب تیم ایران قرار گرفتند.

میکا کریستنسن، متئو اندرسون، دیوید اسمیت، تیلور آوریل، آرون راسل، توماس جاسکی و اریک شوجی هم نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی آمریکا بودند.

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ توانست چین را شکست داده و نتیجه را به تیم‌های ملی ژاپن، لهستان و اسلوونی واگذار کرد. در هفته دوم هم شاگردان بهروز عطایی کار را با پیروزی قاطع مقابل آلمان آغاز کردند و در گام دوم نتیجه را به ایتالیا واگذار کردند.  

شاگردان بهروز عطایی در آخرین بازی هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ فردا از ساعت ۱۸:۳۰ باید به مصاف هلند، میزبان این هفته از مسابقات بروند.

تیم ملی زنگ تفریح شد!/ ایران از آمریکا هم شکست خورد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • محمدی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    تیم ملی سابق مرد و تمام شد
    • مصباح US ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      با تمام احترامی که برای آقای عطایی قائلم اما تیم ملی والیبال مربی بزرگ و با تجربه بین‌المللی لازم داره وقتی بازیکنان ما پتانسیل عالی دارن این نتیجه نگرفتن ۹۰ درصد به کادر فنی برمیگرده
  • شهروز IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    مربی داخلی ، مربی وطنی ، مربی ایرانی ... یکی بیارید روی دریافت اول و توپهای برگشتی با این بازیکنها کار کنه . واقعا حیفه .
  • پرویز از اسداباد همدان US ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    متآسفانه شدیم زنگ تفریح سایر رقبا عطای در حد ملی نیست برا لیگ برتر بهتر بود تا بینلمللی کاش یه فکری میکردن تا قبل از این ابروریزی از اخر اولیم زودتری میرفت خیلی بهتر بود
  • فرامرز IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    روی ملیت مربی گیر دادن درست نیست بهتره روی شایستگی مربی انگشت بگذاریم لهستان صاحب والیبال ست گربیچ مربی صرب داره فرانسه آندره‌آ جانی ایتالیایی و....
  • حسین قاسمی از ساوه IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    سلام، وقت بخیر یکی از ضعیف ترین تیمهای چند سال اخیر، مسئول این شکست ها، کادر فنی نیست، بلکه شخص آقای داورزنی و فدراسیبون نشین ها هستن، که با انتخاب غلط، با آبرو و اعتبار چندین ساله ایران بازی کردن .
  • شیذر IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    همین الان هم که عطایی رو بردارن بازم دیره .... از ولاسکو رسیدیم به عطایی آش از این بهتر نمیشه !!!!
  • حبیب IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    ورزش علاوه بر مهارت وامادگی جسمی چیزی هم به نام غیرت لازم دارد بارها ثابت شده انگیزه بر مهارت وامادگی جسمی پیروز شده است این را بارها در مسابقات ورزشی دیدیم بازیکنانی که پر از ادعا هستند وبعد از باخت میخندند بازیکنانی که در وسط زمین بجای تمرکز وانجام مسابقه درحال نگاه کردن وچشم وابرو نازک کردن برای تماشاچیان هستند بازیکنانی که هرکدام بر گردنشان دو کیلو زنجیر وگردنبند انداختند بازیکنی که چهار ساعت خط ریش وارایش موهایش وقت میبرد وباید با ارایش وسط زمین بیاید بازیکنی که مسابقات برایش مسافرت توریستی است واصلا فکر به میلیونها بیننده نمیکنه که با چه امید و ارزویی منتظر پیروزی او هستند بازیکنی که با پولهای قراردادش ماشین میلیاردی سوارمیشه وپیک نیک که میره سراز دبی درمیاره ان وقت از این بازیکن انتظار موفقیت داری ؟بازیکنان ایرانی فقط تقلید بلد هستند فقط از خارجی ها تتو زدن وگردنبند انداختن خط انداختن روی سر ومو را یاد گرفتند اما غیرت وهمت وتکنیک را یاد نگرفتند چقدر سرویس مستقیم حریف در زمین جای گرفت ودریافتشان مشکل داشت واقعا اینها برای چه به این مسابقات رفتند تا اعصاب مردم را خرد کنند ؟
  • شاهین کیهان IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    تیمی(بازیکن و کادر همراه) که جشن گرفت وقتی مشخص شد هفته سوم مسافر آمریکا ست ، نه فیلیپین؛ همینه عاقبتش. الانم هرکار بتونن می کنن -مقامات بالاتر ، فدراسیون- که ویزا صادر نشه واسه هفته سوم ، که هیاهو کنن و بهانه شون جور بشه. چه توقع از چنین گروه و رئیس رؤسا یی ؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی