نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پشت پرده استعفای معاون باشگاه پرسپولیس/ اصل ماجرا چه بود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس چند روز قبل از سمت خود استعفا کرد.

یکی از کسانی که بعد از مدیرعاملی رضا درویش در پرسپولیس پست گرفت، محمد محمدی بود. محمدی که سابقه روشنی در فوتبال داشت و قبلا برای پرسپولیس، استقلال و تیم ملی هم بازی کرده بود، به عنوان معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس و قائم مقام مدیرعامل انتخاب شد.

هرچند هواداران پرسپولیس در ابتدا با آمدن محمدی به خاطر سابقه استقلالی‌اش مشکل داشتند، ولی هرچه گذشت انتقادات جای خود را به تشویق و تعریف داد. محمدی نقش پررنگی در نقل و انتقالات فصل گذشته پرسپولیس داشت و کمک زیادی هم به مدیرعامل پرسپولیس کرد.

با این حال طی چند ماه گذشته اوضاع بین محمدی و درویش به خوبی پیش نرفت و اختلافاتی بین این دو به وجود آمد. حالا پس از یک فصل حضور در این باشگاه، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به همکاری‌اش با پرسپولیس خاتمه داد.

محمدی در حالی خبر استعفای خود را اعلام کرد که پیش از این، انتشار اخباری درباره جدایی‌اش از پرسپولیس را تنها یک شایعه می‌دانست اما کاملا مشخص بود او از برخی موارد دلخور است و شاید به زودی از سمتش کنار برود.

محمدی در پست اینستاگرامی خود علاقه‌ای به بازکردن دلایل استعفایش نداشته اما شنیده‌های ما حاکی از آن است که از چند ماه قبل اختلافاتاتی بین او و رضا درویش به وجود آمده بود که عمیق شدن این اختلافات و عدم توجه درویش به نظرات محمدی موجب شد تا او از سمت خود کناره‌گیری کند.

گفته می‌شود یکی از دلایل اختلاف آنها بر سر نحوه مدیریت درویش در حل مشکلات مالی و گرفتن وام‌های کلان به صورت ارزی و ریالی از بانک شهر است که گویا مدیرعامل پرسپولیس توجهی به نظرات محمدی در این زمینه نداشته است.

شنیده شده در چند ماه گذشته حضور محمدی در ساختمان این باشگاه نسبت به گذشته بسیار کمرنگ‌تر شده بود و درویش پس از اطلاع از این موضوع حتی تصمیم می‌گیرد تا حقوق او را بر اساس ساعتی که در باشگاه حضور داشته پرداخت کند تا اختلافات بین آنها بیشتر شود.محمدی بعد از ابقای درویش در سمت مدیرعاملی استعفای خود را نوشت ولی در این خصوص هیئت مدیره باید تصمیم می‌گرفت.

اعضای هیئت مدیره هم این موضوع را در اختیار درویش قرار دادند و به این ترتیب ادامه حضور محمدی در باشگاه ممکن نبود. محمدی چند روز قبل وقتی دید هنوز درویش با استعفای او موافقت نکرده در پستی اینستاگرامی استعفای خود را علنی کرد تا به پایان کارش در پرسپولیس برسد. نکته جالب اینجاست که محمدی در چند روز گذشته به باشگاه نرفت تا جدایی اش قطعی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • هوادار IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    درویش آخر شاهنامه را خراب نکن
    • ساسان IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      حالامن نمیدونم روچه حساب میگی آخرشاهنامه روخراب نکن.امابنظرمن بهتره آخرشاهنامه خراب بشه چرا،چون آخرشاهنامه عربهای کثیف برایرانیان پیروزمیشن حالامن نمیدونم چراایرانیهاهی ازاین ضرب المثل استفاده میکنن باباعربهاازمامتنفرن چرامااینقدراونارودوست داریم..ای ول کن بابابره کی حرف بزنی
  • نخوم گومت IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    ارامش پرسپولیس را دارن بهم میزنن و میخوان به تیم قهرمان ضربه بزنن و متلاشیش بکنن؟
    • پرسپولیس کبیر❤️ IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      هیچ کاری نمیتونن بکنن پرسپولیس سالهاست به این فشارهای خیالی عادت داره و همیشه بهترین نتایج موقعی گرفته که این جماعت فکر کردن میتونن با این حرفهای خیالی پرسپولیس کبیر رو تحت فشار بزارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی