نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تیم منتخب لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حالا با پیوستن تدریجی ستاره‌های دنیای فوتبال به لیگ حرفه‌ای عربستان، می‌توان تیمی منتخب از این بازیکنان مطرح تشکیل داد.

یازده ستاره باورنکردنی قرار است فصل آینده در عربستان‌سعودی مقابل هم یا کنار یکدیگر صف‌آرایی کنند.

این کشور خاورمیانه‌ای در تلاش است تا لیگ حرفه‌ای‌اش را تبدیل به یکی از رقابت‌های برتر جهان کند و مخارج زیادی را هم متحمل شده است. کریستیانو رونالدو اولین بازیکنی بود که اروپا را به مقصد عربستان ترک کرد و ژانویه پس از جدایی از منچستریونایتد به النصر پیوست.

نفری بعدی کریم بنزما بود که به او ملحق شد و عقد قرارداد جدید با رئال‌مادرید را برای پیوستن به الاتحاد رد کرد. اگر هم‌تیمی‌های سابق در رئال‌مادرید در لیگ عربستان وارد یک ترکیب شوند زوج خطرناکی دوباره شکل خواهد گرفت.

سوژه بعدی برناردو سیلوا است که با رویکردی مالی کلان از طرف باشگاهی که فاش نشده احتمال دارد به این‌دو ملحق شود. ستاره پرتغالی به تازگی به منچسترسیتی کمک کرده تا سه‌گانه را کسب کند و به نظر می‌رسد در اوج آمادگی باشد. اما سیلوا تنها بازیکن لیگ برتری نیست که می‌تواند به زودی در حوالی خلیج فارس به میدان برود. دو ستاره چلسی یعنی کالوم هادسون اودوی و حکیم زیاش مورد نظر تیم‌های عربستانی هستند و انتقال‌شان به النصر تقریباً تکمیل شده است.

اگر تیمی منتخب از ۱۱ ستاره عربستان را تشکیل دهیم گزینه‌های ایده‌آل در فاز دفاعی شاگردان سابق توماس توخل در چلسی خواهند بود. بازیکن دیگری که از استمفوردبریج به عربستان رفته در خط میانی است. انگولو کانته با انتقالی آزاد راهی الاتحاد شد. قهرمان جام‌جهانی پیش از این که قراردادی جدید با چلسی ببندد انتقال به سرزمین سعودی‌ها را ترجیح داد. کسی که در قلب خط میانی به کانته ملحق شد رون نوس کاپیتان ولورهمپتون بود که با نزدیک به ۵۰ میلیون پوند به الهلال پیوست.

در خط دفاعی هنوز تأثیر چلسی را می‌بینیم با حضور کالیدو کولیبالی که او هم به الهلال مرتبط شده و با قراردادی پرسود راهی ریاض خواهد. او اکنون می‌تواند کنار دو بازیکنی که آزاد هستند حضور داشته باشد. مت دوهرتی تنها ۶ ماه پس از پیوستن به اتلتیکومادرید از تاتنهام، در جست‌وجوی باشگاهی جدید است. یری مینا پس از جدایی از اورتون مورد توجه تیم‌های عربستانی قرار گرفته است.

در نهایت جایگاه دروازه‌بان در تیم ستارگان لیگ حرفه‌ای عربستان قرار است توسط ادوارد مندی پر شود. ستاره سنگالی در تلاش برای تبدیل شدن به شماره یک چلسی در فصل آینده مقابل کپا آریسابالاگا شکست خورد و حالا آماده است دوران حرفه‌ای‌اش را با الاهلی احیا کند.

این مطالب را هم بخوانید:

تیم منتخب لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ! IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    ایرانم تیماش غرق بدبختی فرق کشور داری اسلامی میبینیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی