نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رحمتی: اهل وعده و وعید نیستم اما.../ می‌خواهم بازیکنان جوان را به نساجی بیاورم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، همراه کادر فنی و بازیکنانش با تمام توان برای موفقیت نساجی تلاش می‌کنند.

سیدمهدی رحمتی در جلسه معارفه خود به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: در ابتدا از حدادیان و هیئت مدیره باشگاه و همینطور مجموعه وارش تشکر می‌کنم. همچنین از صادق درودگر مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که وظیفه خطیر هدایت نساجی را در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به من سپردند و همین‌جا این قول را می‌دهم که با تمام وجود و انرژی هم خودم و هم کادر فنی و بازیکنان هر چه در توان داریم برای نساجی ایران، مازندران بگذاریم و با همه وجود برای سربلندی نساجی و مردم مازندران و قائمشهر از هیچ‌گونه تلاشی کوتاهی نکنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همانطور که همه می‌دانید باشگاه نساجی یک باشگاه بزرگ، باقدمت و پرطرفدار است و فوتبالیست‌های زیادی را به فوتبال ایران و تیم ملی معرفی کرده. همین‌جا دست خودم را به سوی همه پیشکسوتان محترم این باشگاه دراز می‌کنم تا از همین امروز در کنار هم و با یاری هم این راه سختی را که پیش رو داریم با هم جلو برویم و بتوانیم نساجی را به آن جایگاه اصلی که برازنده قدمت و شأن این تیم ریشه‌دار است، برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی افزود: خیلی خوشحالم که در قائمشهر هستم، چون نساجی یک تیم بااصالت و باریشه است و هواداران پرشوری دارد که هیچ جایی این تیم را تنها نمی‌گذارند. در یک سال و نیم گذشته در خانه حریفان تیم سابق من (آلومینیوم) بیشترین بازی را با نساجی برگزار کرد و حساس‌ترین آن در فینال جام حذفی بود و شناخت خیلی خوبی از نساجی دارم. دوست دارم هواداران ما همانطور که در فینال حذفی از نساجی حمایت کردند در بازی‌های فصل آینده هم دست‌شان روی شانه‌های ما باشد و انرژی مثبت آنها را حس کنیم. مطمئناً نوید این را می‌دهم که اتفاقات خیلی خوبی را رقم خواهیم زد.

وی درباره اینکه در چند سال گذشته بازیکنان رده‌ پایه و امیدهای نساجی هیچ خروجی برای تیم بزرگسالان نداشته و به این تیم راه پیدا نکرده‌اند، گفت: من یک گریزی به سال‌های گذشته بزنم. اهل وعده و عیده نیستم. در تیم آلومینیوم که بودم تیم‌های پایه‌اش مقام کسب کردند و اتفاقات خوبی در اراک افتاد. من نزدیک به ۱۵ بازیکن رده پایه آلومینیوم را به تیم بزرگسالان آوردم و در هفت هفته پایانی پنج بازیکن جوان و امید را بازی دادیم. این بازیکنان در تمرینات حضور داشتند و حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در بازی‌های ما به میدان رفتند. درباره استان مازندران باید بگویم که این استان یکی از ذخایر بزرگ فوتبال ایران است و یکی از قطب‌های فوتبال ما.

رحمتی: اهل وعده و وعید نیستم اما.../ می خواهم بازیکنان جوان را به نساجی بیاورم

رحمتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر فوتبال ایران نزدیک به ۴۰ درصد یا شاید بیشتر فوتبالیست‌های خودش را مدیون استان مازندران می‌داند. مطمئن باشید با برنامه‌ریزی که داریم کسانی که واقعاً استحقاق داشته باشند در سطح استان پیدا می‌کنیم و در تیم بزرگسالان از وجودشان استفاده خواهیم کرد. من خودم در سن ۱۷ سالگی در فجر بازی کردم و علاقه زیادی دارم که بتوانم بازیکنان جوان را به تیمم بیاورم. امسال اما یک مقدار شرایط سختی داریم و باید بازیکنانی داشته باشیم که توانایی ۲۰، ۲۵ بازی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند. ما سعی می‌کنیم از سهمیه‌های زیر ۲۳ سال نفراتی را بیاوریم که استحقاق دارند و با توجه به کمبود بازیکن بزرگسالان در لیست‌مان مطمئناً بازی به آنها هم خواهد رسید.

«برنامه‌ای دارید که از استان مازندران  مربی به کادر فنی نساجی اضافه کنید؟»، سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سؤال گفت: ما سال گذشته نزدیک به هفت مربی بومی در آلومینیوم داشتیم. با توجه به اینکه استان مازندران شرایط ویژه‌ای داشته و مربیان خوبی دارد، از درودگر درخواست کردم که در سریع‌ترین زمان ممکن با مربیان رده پایه جلساتی داشته باشیم و اگر کسی در این زمینه بتواند به ما کمک کند، از وجودش استفاده خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امین IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    فقط الهامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی