جابه‌جایی بزرگ در لیگ برتر؛ گزینه استقلال جدا شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور نسبت به عدم تمدید قراردادش با این باشگاه واکنش نشان داد.

محمدرضا اخباری که علاوه بر دوران حضور در تراکتور به‌عنوان بازیکن سرباز، طی چهار سال و نیم اخیر نیز دروازه‌بان سرخ‌پوشان تبریزی بود، با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی داشت که در ادامه از آن صرف نظر کرد، ولی در نهایت به توافق نهایی برای همکاری نرسید.

اخباری که پس از پایان فصل ۰۲-۱۴۰۱ قرارداد طولانی مدتش با تراکتور تمام شده بود، ابتدا صحبت از رفتنش به باشگاه‌هایی مثل استقلال و... بود که این اتفاق نیفتاد و در ادامه نیز در رسانه‌ها گفته شد بخاطر مباحث مالی با تبریزی‌ها به توافق نرسیده و رقم بالای درخواستی او موجب شده قراردادش تمدید نشود.

با این وجود، هیچ یک از طرفین نسبت به مسئله تمدید قرارداد اخباری واکنش نشان ندادند که در نهایت این اتفاق و تعلل طولانی مدت برای ادامه همکاری آنها، سرخ‌پوشان تبریزی تصمیم گرفتند حسین پورحمیدی که سه فصل فوق‌العاده در آلومینیوم اراک داشت را به‌عنوان گلر اول خود معرفی کنند.

حسین پورحمیدی که طی فصل اخیر برای آلومینیوم به میدان رفته و در دو سال گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از تراکتور در جمع اراکی‌ها حضور داشته، طی روزهای گذشته صحبت از بازگشتش به استقلال به میان آمد و حتی جواد نکونام نیز نسبت به جذب این دروازه‌بان ابراز علاقه کرده بود ولی در نهایت پاکو خمس به حضور او در تیمش اعلام نیاز کرد.

بدین ترتیب حسین پورحمیدی که سه فصل دیگر از قراردادش با تراکتور باقی مانده، به این تیم بازگشت و محمدرضا اخباری نیز قراردادش تمدید نشد تا این جدایی بزرگ در تیم سرخ‌پوش تبریزی رقم بخورد.

حالا محمدرضا اخباری با انتشار یک متن کوتاه در استوری خود نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و نوشته است: «عجب!!! خیلی صبر کردم. نذاشتن».

اکنون باید منتظر واکنش باشگاه تراکتور به این تغییر مهم در خط دروازه‌اش پس از حدود پنج سال بود؛ جابه‌جایی بزرگی که البته بخاطر شرایط خوب و آمادگی بالای حسین پورحمیدیِ ملی‌پوش از نظر فنی به ضررشان نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • میثم IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    به عنوان هوادار اگه قرار به نیومدن پورحمیدی باشه ترجیح میدم دروازه بان خارجی یا عابدزاده را بگیریم اگه اونا هم نشد همون حسینی بمونه که سهمیه آکادمی محسوب میشه و لیست بزرگسال را پر نمی کنه در کنارشم محمدرضا خالدآبادی رو بگیریم
  • ع ق QA ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    حالا تراکتوریا متوجه شدند چرا هفت تا خوردند احباری بزودی پاداش اون هفت تا را می گیره
    • TRACTOR IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      اولن اخباری همیشه قابل احترام ماست و لازم نکرده اقلیت لنگی برای ما حرف بزنن امیدوارم اخباری به تیم های پایتخت نره ولی اگه رفت به استقلال بره که صد برابر بهتر و محبوبتر از شمان
    • میلاد IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      خب چیکار کنیم وقتی همه استقلالین؟ وقتی پرطرفدارترین تیم اسیا باشی طبیعیه تو هر قشری بیشترین طرفدار داشته باشی
  • میلاد IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    این دروازه‌بان اگر گزینه خارجی استقلال اوکی نشه به احتمال خیلی زیاد آبی پوش خواهد شد
  • محمد IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    چرا خبر ورزشی همش طرفداری پرسپولیس میکنه
  • Rn IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    گذشت زمان همه چی رو مشخص میکنه ایشون دلشون با استقلال بوده که ۷تا گل خورده
    • مهران IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      اره همونطورکه حقیقی سالهاست دلش باپیروزیه
    • میلاد IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      خب چیکار کنیم وقتی همه استقلالین؟ وقتی پرطرفدارترین تیم اسیا باشی طبیعیه تو هر قشری بیشترین طرفدار داشته باشی
    • ماهان IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      نه تنها اقای اخباری بلکه میلیون ها هوادار و کل ایران دلشون با استقلاله تیمی که همیشه در هر شهری رفته مورد لطف مردم ایران بوده چون همیشه بیشترین هوادار رو داشته
  • وحید IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    اخباری خودش کرد پس خودش باید جواب سوال خودشو بده که چرا یه ماه مسئولان تراکتور رو سرکار گذاشت تا تکلیف مربی استقلال و گل گهر مشخص بشه بعد اون دنبال رقم های پیشنهادیشون موند هرکی زیاد بهتر،مهم نبود این تیم تو آسیا هست یا نیست،هوادار داره یا نه،الانم که تراکتور بهترین کار رو کرده آقا واس چی ناراحته که،با پول جذب اخباری هم میشه دودبازیکن خوب جذب کرد
  • امیر IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    اشتباه بزرگ بود که پور حمیدی رو گلر اول کنن به عنوان یک هوادار اخباری بهتر از پور حمیدی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی