یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
۲ |
۰
کلوب| آقای مدیرعامل! استقلال آرامش می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انگار آقای سرپرست مدیرعاملی، پس از عقد قرارداد با سرمربی جدید و تا حدودی بدست آوردن دل هواداران، قصد کسب محبوبیت بیشتر از طرق دیگر را دارد.

مدیری که به تازگی برای تیمش سرمربی مورد علاقه هواداران را جذب کرده چرا باید درست یک روز پس از آن علیه سرمربی فصل گذشته تیمش، مصاحبه کند؟ چرا باید از الفاظ و کلمات ناپسند براب سرمربی سابق و خارجی تیمش که هنوز از نظر قراردادی و مالی به ایشان بدهکار هم هست استفاده کند؟

هر چقدر هم حق با حجت کریمی باشد اما ایشان زمان و مکان بیان آن را فراموش کرده است... در این برهه زمانی و در حالی که هنوز یکماه هم از رفتن ساپینتو نمی گذرد، سزاوار نیست در مورد او اینگونه صحبت و نظردهی شود. آقای کریمی انگار یادشان رفته که در مقام سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استفلال، کسب محبوبیت با مصاحبه های جنجالی و استوری زدن و به چالش کشیدن این و آن در شان ایشان نیست.. اتفاقا بر عکس! مدیری محبوب و موفق است که آرامش تیمش را در سکوت و حرکت مثبت ببیند، اینکه هر کاری که به صلاح باشگاه و تیمش است انجام دهد تا این آرامش به موفقیت و قهرمانی تیمش منجر شود. آنگاه به طور حتم این محبوبیت بیشتر، دراز مدت و ماندگارتر خواهد بود.

زمان برای انجام مصاحبه و استوری گذاشتن و بیان نظر شخصی بسیار است اما اگر همه اینها باعث ایجاد ناآرامی و حاشیه و مشکل برای باشگاه و تیم استقلال شود هرگز برای هواداران بخشودنی و قابل گذشت نخواهد بود. کاش حجت کریمی همه این موارد را بخواند و بداند که هواداران استقلال هنوز در حسرت داشتن یک مدیر دلسوز و کاربلد و واقعی، در عذاب و ناراحتی به سرمی برند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    ساپینتو بدون شک محبوب بود و خالصانه و صادقانه تمام تلاشش را برای موفقیت استقلال کرد و در قلب هواداران جایگاهی داره که با این فرمایشات سخیف آقای کریمی خدشه ای به آن وارد نمیشه ، اگر نگیم خیانت ولی فراری دادن این بزرگ مرد در عالم فوتبال اشتباه جبران ناپذیری است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی