نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اختلاف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی کریم باقری با پرسپولیس/ پای یحیی برای حل اختلاف در میان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اختلاف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، مانع تمدید قرارداد کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی شده است.

کسی در پرسپولیس از کریم باقری انتظار ندارد نقش خارق‌العاده‌ای در راهبری فنی و تاکتیکی تیم ملی ایفا کند اما باقری می‌تواند به ترمیم حفره‌های موجود بین کادرفنی و بازیکنان کمک کند. او یکی از کاریزماتیک‌ترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایران است که اغلب بازیکنان حرمتش را نگه می‌دارند. در نتیجه ممکن است در بخش حفظ اقتدار کادرفنی و آرامش اردو، کارهایی از دست باقری بر بیاید. شاید به همین دلیل است که در پرسپولیس، از علی دایی تا یحیی گل‌محمدی و از برانکو تا کالدرون، هیچ‌کدام نتوانستند قید همکاری با کریم باقری را بزنند و همگی هم از کار با او به عنوان تجربه‌ای خوشایند یاد کردند. این داستان مردی است که طی سال‌های اخیر رد پایش به وضوح در موفقیت‌های پرسپولیس دیده می‌شود.

فصل گذشته نیز کریم باقری چنین نقشی را در پرسپولیس بازی کرد تا تیم یحیی گل محمدی در آرامش به عنوان قهرمانی برسد. با این حال خبر می‌رسد کریم باقری برای تمدید قراردادش در فصل جدید خواستار افزایش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی است. قرارداد فصل گذشته کریم باقری با باشگاه پرسپولیس مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است. این مربی مشهور برای فصل جدید خواستار ۷ میلیارد تومان به علاوه آپشن قهرمانی شده است.

این در حالی است که پرسپولیس در شرایطی فصل گذشته قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد که دستیاران خارجی او با رقمی در حدود ۲۰۰ هزار دلار در این باشگاه فعالیت داشتند و یحیی گل‌محمدی نیز از عملکرد آن‌ها رضایت کامل داشت. قرارداد مهرداد خانبان و محمد عسگری مربی- آنالیزورهای یحیی گل محمدی که روی نیمکت پرسپولیس می‌نشستند، حدود یک میلیارد تومان بوده است. همچنین سیدجلال حسینی که به خاطر نداشتن مدرک مربیگری لازم اجازه نشستن روی نیمکت مربیان را نداشت با دستمزد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی کارش را در این تیم انجام داد.

درهمین ارتباط شنیدیم همه مربیان پرسپولیس (منهای یحیی گل محمدی که قرارداد دارد) خواستارافزایش رقم قرارداد خود شده اند. کریم باقری اما بیشتر از سایرین خواسته است. موضوعی که به نظر هم نمی‌رسد مشکل پیچیده ای باشد و در نهایت با وساطت یحیی گل محمدی این اختلاف حل شده و کریم باقری همچون سال‌های گذشته به کار خود در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    راستی به گفته حجت کریمی، هزینه اقامت ساپی تو هتل، ماهی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بود. یعنی 15000000000000 ريال
    • ناشناس IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      من کاری ندارم از جیب من نرفته که، اما کدوم هتل تو ایران هست روزی ۵۰ میلیون بگیره
  • شروین IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    با توجه به اینکه دستیار اول و تمرین دهنده تیم مربی برزیلی هست این رقم برای کریم باقری بالا به نظر میاد...چیزی بین 2.5 تا 4م اوکی هست
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      شما پست و سابقه و تخصصتون چیه که راجب دستمزد کریم اینطوری نظر می دی؟ اختلاف بین 2.5 تا 4 میلیارد، 60% شد. رو چه حسابی همچنین نظری دادی؟ راستی بهزاد غلامپور چقدر گرفت؟
  • كيسه تهران IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    كريم هرچي بگيره حقشه نوش جانش
  • اصغر US ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    کدام را باور کنیم قسم حضرت عباس را یا دم خروس را!قهر برای پول بیشتر را یا ادعای عشق به ایران و مردم داشتن را!با این مبالغ دل شما بیشتر شاد می شود یا دل آنانکه به خاطر شما بالا و پایین می پرند شکر خدا سیرابی هم که ندارید هرچه می برید باز هم ولع دارید
  • نادر IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    آقا کریم جدا از اینکه شاید بهترین هافبک تاریخ ایران بودن،در اکثر پستها بازی کردن.دفاع وسط و کنار،هافبک نفوذی و دفاعی.خیلی تو پیشرفت بازیکنها موثرند با نکاتی که آموزش میدن.بهترین استاد شوتزنی و سرزنی و پاسهای قطری هستن.کاریزمای ایشون و کنترل نیمکت و حواشی هم که ذکر کردید.ولی مهمترین نکته اینه که بارها گفتن نمیخوان سرمربی باشن.موقعیتش بارها پیش اومده ولی قبول نکردن.واسه همین سرمربی با خیال راحت کنارش کار میکنه و بهش اعتماد کامل داره چون میدونه پشت صحنه دنبال جانشینیش نیست.این شاید مهمترین دلیل باشه که هرکس اومده پرسپولیس، کنارش کار کرده و واقعا هم راضی بوده.خدا نگهش داره واسه پرسپولیس و پرسپولیسیا. وقتی یکی مثل شکاری ۵۰ملیارد میخواد،۷ تومن و هشت تومن واسه آقا کریم به چشم نمیاد.کارایی ایشون بیش از اینهاست.
  • علی ناشناس IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    اصلا چرا به کریم بافری و امتال ایشان باید ایقد پول بدهند نهایتش باید ماهی 20الی 30 ملیون بدهند یه استاد دانشکاهکه بیشتراز 20 سال درس خونده و نخبه هم بوده یک دهم امتال کریم بافری را نمیگیره تو این وصعیت بد اقتصادی باشگاه ها پول مفت دارن که اینجوری خرابش می‌کنند؟
    • ابوبکر IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      حقش بیشترازاینهاست، به کورچشم حسودان پرسپولیس
  • ALi IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2.5میلیارد برای یک تدارکاتچی!؟
  • آتام IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    چوب حراج بی مهری ها به بازار شیرازی ها خورده و حسینی و پیروانی را ویران کردند واگذارشون به شاهچراغ..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی