نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اتاق فتح‌الله‌زاده به نکونام رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با تقسیم‌بندی جدید استقلال در کمپ حجازی، جنگی که طی چند ماه گذشته بر سر یکی از اتاق‌های این محل  به راه افتاده بود عملا به پایان رسید.

یکی از مواردی که ریکاردو ساپینتو روی آن حساس شده بود، اختلاف نظرش با علی فتح‌الله‌زاده بر سر استفاده از اتاقی بود که سرمربی وقت استقلال تاکید داشت باید در اختیار او قرار بگیرد اما مدیرعامل آن زمان استقلال مدعی بود این مکان باید در اختیار او باشد تا بتواند هنگام برگزاری تمرینات تیم از آن‌جا کار را به طور کامل ببیند.

این ماجرا حتی به رسانه‌ها هم کشیده شد و سرمربی پرتغالی استقلال از وضعیت موجود ابراز نارضایتی کرد اما حالا با دستور حجت کریمی اتاق مذکور در اختیار جواد نکونام قرار گرفته است تا هر طور که می‌خواهد از آن استفاده کند.

البته مسئولان استقلال مدعی اند پس از رفتن فتح‌الله‌زاده، حجت کریمی به ریکاردو ساینتو گفته بود اگر دوست دارد می‌تواند از این اتاق استفاده کند و بر سر این مسئله با سرمربی تیم هیچ بحثی ندارد.

این گفت‌وگو را هم بخوانید: علی علیپور: قرارداد رسمی با استقلال بستم اما پاره شد!/ زوج مهدی طارمی می‌شدم در اروپا می‌ترکاندیم/ افتخار می‌کنم قلعه‌نویی من را انتخاب کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حنیف IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    به اندازه ده تا اتاق جناب شوالیه از باشگاه چک نقد کرد رفت
  • ناشناس IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    آقای نکونام موفق باشید از اومدنت خوشحال شدیم اما خواهشی ازت داریم اگر رسانه ها خواستن به حاشیه ات ببرن دوری کن از حاشیه ها ، اگر در مورد عملکرد ساپینتو ازت پرسیدن ازش تشکر کن که برای تیم زحمت کشید در اون شرایط کنار تیم موند بهش توهین نکن چون ایشون مربی یه فصل استقلال بوده و باید با احترام باهاش برخورد بشه ، برات دعا می کنیم خدا کنه مشکلات استقلال روز به روز کمتر بشه
  • کمال آبی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    جنگ اتاقها😅😅😅

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی