نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
۰ |
۰
قهرمان پارالمپیک غیب شد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان در مورد وضعیت زهرا نعمتی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی گفت: ۶ ماه است که اطلاعی از زهرا نعمتی ندارم و اسم او در لیست نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی نیست.

مجید کهتری درباره وضعیت زهرا نعمتی برای شرکت در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین اظهار کرد: بعد از پارالمپیک توکیو نه صحبتی با زهرا نعمتی داشتم و نه در اردوهای ما شرکت کرده است. در حال حاضر نیز بیش از ۶ ماه است که اطلاعی از او ندارم و تا جایی که می‌دانم حتی در تمرینات افراد سالم نیز شرکت نمی‌کند.

وی گفت: البته چند ماه پیش از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که وی قصد شرکت در بازیهای آسیایی را دارد که در این خصوص نیز تا جایی که اطلاع دارم همراه تیم تمرین نمی‌کند. حال این که به صورت غیرمتمرکز تمریناتش را پیگیری می‌کند اطلاع ندارم و در جریان برنامه‌هایش نیستم.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان با اشاره به غیبت زهرا نعمتی در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، از اعزام ۱۰ کماندار به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و خاطرنشان کرد: فرزانه عسگری و مریم یاورپور (کامپوند) و سمیه رحیمی (ریکرو)، هادی نوری، سینا منشاءزاده و رمضان بیابانی (کامپوند مردان) و محمدرضا زندی (کامپوند مردان در کلاس W۱)، غلامرضا رحیمی، اصغر زارع نژاد و محمدرضا عرب عامری (ریکرو مردان) نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین هستند.

کهتری همچنین از اعزام تیم ملی پاراتیروکمان به مسابقات بین‌المللی جمهوری چک در تیرماه خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات اولین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است که سعی داریم در صورت امکان بیشترین سهمیه را در مسابقات بین‌المللی جمهوری چک کسب کنیم تا در رقابت‌های آینده دغدغه‌ای برای کسب سهمیه نداشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی