نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
دروغ گفتند؛ من لیست نکونام را افشا نکردم/ کریمی تا چند روز قبل جور دیگری درباره ساپینتو حرف می‌زد/ برای استقلال بازیکن بیاورید، نه نمایشگاه‌دار!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

عضو سابق هیئت مدیره استقلال به انتقادات اصغر حاجیلو واکنش نشان داد و منتقد شرایط کنونی استقلال هم شد.

پس از اینکه اصغر حاجیلو در خبرورزشی به شدت علیه محمد مومنی موضوع گرفت، با او تماس گرفتیم تا حق دفاع را برای این عضو سابق هیئت مدیره استقلال هم قائل شویم. صحبت‌های تازه عضو سابق هیئت مدیره استقلال را در زیر می‌خوانید: 

در فضای مجازی این شایعه مطرح شده است که لیست مورد نظر جواد نکونام توسط شما به بیرون درز کرده است.
 اصلا امکان ندارد. همه کسانی که مرا می‌شناسند میدانند اهل چنین رفتاری نیستم. در مورد این ماجرا باید بگویم من اصلاً در روزهای اخیر نه آقای نکونام را دیده ام و نه لیست بازیکنان مورد نظرش به دستم رسیده است. این حرف‌ها را در در فضای مجازی مطرح می‌کنند تا من را خراب کنند اما شکر خدا هواداران استقلال خودشان به اوضاع واقف هستند.

کمیته فنی استقلال طبق همان پیش بینی که می‌شد منحل شده و به سرنوشت این کمیته در سال‌های قبل دچار گردید. چرا دوباره این اتفاق رخ داد؟
واقعا نمی‌دانم چرا منحل شد! دوستان در باشگاه مدعی بودند صحبت‌هایی که کمیته فنی می‌کند بار حقوقی برای استقلال دارد و به همین خاطر بهتر است آن را منحل اعلام کنند.

انحلال کمیته فنی این بحث را در میان هواداران استقلال مطرح کرده است که با اعتبار و سابقه چند پیشکسوت استقلال بازی شد.
ببینید بحث تخصص و تعهد مطرح است. هرکسی باید ببیند در سمتی که به او پیشنهاد شده است موفق می‌شود یا خیر؟ من کارمند شهرداری هستم و بارها پیش آمده به من پست‌های مهمی‌هم پیشنهاد شده است اما آن را نپذیرفته‌ام چون تخصصی در آن ندارم و اگر آن را بپذیرم احتمال دارد موفق نشوم و نقطه ضعفی در کارنامه شهردار منطقه یا شهردار تهران ثبت شود.

محمد مومنی و پرویز مظلومی‌تا یک ماه قبل عضو هیئت مدیره و کمیته فنی استقلال بودند اما حالا دیگر عملاً هیچ سمت اجرایی در این دو باشگاه ندارند.  فکر نمی‌کنید بخشی از این ماجراها به گونه‌ای جلو رفت که حالا دیگر شما در استقلال جزو مدیران ارشد نباشید؟
اینکه محمد مومنی جزو مدیران استقلال باشد یا نباشد زیاد مهم نیست مهم این است که از نیروهای خبره در استقلال استفاده شود. حتی یک مو لای درز کار من در استقلال نمی‌رود. استقلال برای من هیچ چیزی غیر از درد سر نداشت اما افتخار می‌کنم در خدمت تیمی‌بودم که سال‌ها پیراهنش را بر تن کردم و با هواداران آن ارتباط بسیار خوبی دارم. در ورزش باید از آدمهای خبره استفاده شود. برای مثال جهت درک کردن سرمربی باید خودت فوتبالیست بوده باشی باید خودت مثل آن هوادار که در گرمای ۴۰ درجه روی سکوها می‌نشیند، این فضا را درک کرده باشی تا بدانی سرمربی چه می‌کشد و چه می‌گوید. به نظرم حق ما چنین رفتاری نیست که در جامعه با ما می‌شود.

دروغ گفتند؛ من لیست نکونام را افشا نکردم/ کریمی تا چند روز قبل جور دیگری درباره ساپینتو حرف می زد/ برای استقلال بازیکن بیاورید، نه نمایشگاه دار!

شما به استفاده از آدم‌های خبره در استقلال اشاره کردید به نظرتان الان از چنین افرادی در استقلال استفاده می‌شود؟
(مکث می‌کند)  نه! به نظر من الان از آدم‌های خبره در استقلال استفاده نمی‌شود.  البته تحت هر شرایطی برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

یکی از ایراداتی که به هیئت مدیره استقلال در زمان مدیرعاملی آقای آجورلو گرفته می‌شود بحث شکل قرارداد بستن و تبصره‌های عجیب موجود در آن است.
بحث قراردادها در ابتدا جزو حیطه اختیارات سرمربی بود ولی آقای آجرلو با توجه به اینکه مدیرعامل بودند تصمیم گرفتند قراردادها را در حیطه اختیارات خودشان قرار بدهند. این طوری نبود که فقط من عضو هیئت مدیره باشم. آقای مظلومی‌و همین آقای حجت کریمی‌هم در آن زمان در هیئت مدیره استقلال حضور داشتند.

شما در تمام دوران فوتبال و مربیگری خودتان واقعاً بندی تحت عنوان رضایت مدیر عامل دیده بودید؟ این بند فصل گذشته در استقلال اجرا شد.
ببینید من در جریان بند رضایت مدیرعامل نبودم. اصلاً اطلاعی از این قضیه نداشتم و پس از تحولات مدیریتی و وقتی که این قضایا رسانه ای شد در جریان ماجرا قرار گرفتم.

بحث دائم الخمر بودن ریکاردو ساپینتو  که توسط حجت کریمی‌مطرح شد، خیلی هیاهو به پا کرد. شما در این رابطه چیزی از او دیدید؟
 در زندگی همه حواسم به این است که نقاط ضعف خودم را برطرف کنم و دنبال نقاط ضعف دیگران نیستم. به هر حال آقای کریمی‌چند روز قبل طور دیگری در مورد ساپینتو حرف می‌زد و حالا این بحث را مطرح کرده است. در این رابطه خود هواداران استقلال باید مصاحبه‌های ایشان را بخوانند و نظر بدهند.

دروغ گفتند؛ من لیست نکونام را افشا نکردم/ کریمی تا چند روز قبل جور دیگری درباره ساپینتو حرف می زد/ برای استقلال بازیکن بیاورید، نه نمایشگاه دار!

اگر شما به جای آقای حجت کریمی‌مدیرعامل استقلال بودید قرارداد ساپینتو را برای فصل بعد تمدید می‌کردید؟
اگر قوانین کشور این اجازه را به من می‌داد، بله تمدید می‌کردم چون از نظر فنی به کارش اعتقاد داشتم. این مربی به لحاظ فنی آدم توانمندی بود.

جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد به نظرتان او با وجود مشکلات وسیع مالی که استقلال دارد، می‌تواند موفق شود؟
من آینده استقلال را روشن می‌بینم و به عنوان پیشکسوت این تیم برای موفقیت بچه‌ها دعا می‌کنم. جواد فرزند این مملکت است و به واسطه سال‌ها حضور در خارج از کشور بار فنی خوبی هم کسب کرده است به نظرم می‌تواند در استقلال موفق شود.  پیرامون مشکلات مالی هم به نظرم حل کردن این مسائل بر عهده آقای کریمی‌است مدیرعامل وقتی با وجود همه شرایط و مشکلات باشگاه مسئولیت قبول می‌کند باید مسائل مالی را هم از سر راه تیم بردارد. بحث من صرفا آقای کریمی‌نیست هر شخص محترمی‌در هر باشگاهی مدیرعامل شود،  قبول مسئولیت کرده و باید مشکلات مالی را حل کند.

اصغر حاجیلو در مصاحبه خود به شدت شما را مورد انتقاد قرار داده است و ما باید حق پاسخگویی را برای شما هم قائل شویم. نظرتان در مورد صحبت‌های ایشان چیست؟
بهتر است آقای حاجیلو برای تیم‌های پایه استقلال بازیکن بیاورد نه نمایشگاه دار و کسانی که مامور انجام کارهای خود ایشان هستند. اگر این ماجراها ادامه پیدا کند مجبور می‌شوم خیلی مسائل را در ارتباط با آکادمی استقلال برای مردم باز کنم و پیرامون خود ایشان هم صحبت کنم تا همه بفهمند در آکادمی چه خبر است. من سابقه حضور در آکادمی استقلال را داشته‌ام و به آنجا اشراف دارم. آکادمی استقلال فردی را می‌خواهد که از ۸ صبح تا ۱۰ شب پای کار باشد اما آقای حاجیلو حتی اگر بخواهد چنین وقتی هم بگذارد بنده خدا به لحاظ شرایط سنی به نظرم چنین توانایی را ندارد.

ایشان این انتقاد را نیز مطرح کرده‌اند که مدیران استقلال در فصل گذشته پاداش‌های آنچنانی می‌گرفتند اما هنوز مطالبات بازیکنان تیم امید باشگاه پرداخت نشده است.
بهتر است این سوال را از مدیرعامل و آقای مظلومی‌بپرسید تا دقیقاً توضیح بدهند و همه چیز را شفاف بیان کنند همانطور که در همین مصاحبه به شما گفتم کارهای من در استقلال شفاف است و کسی نمی‌تواند تهمتی به محمد مومنی بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کمال آبی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    داستانهای آکادمی را افشا کن خبرورزشی
    • کلنگلیس IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      هرچی ازش میپرسن میگه من درجریان نیستم ودرآخرهم میگه پرونده من شفافه خوب توفقط پول چندکیلومیوه به باشگاه بدهکاری چون فقط اومدی میوه خوردی ورفتی وچندکیلومیوه که خوردی مولادرزش نمیره؟؟؟؟
  • حمید IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    شما فقط یک فصل برای استقلال بازی کردید ' چطور از شما خودتونو بعنوان پیش کسوت آبی خطاب میکنی ؟ باشگاه‌ها بازی (گل) ۱۳۷۳–۱۳۷۰ ۱۳۷۴–۱۳۷۳ ۱۳۷۶–۱۳۷۴ ۱۳۷۸–۱۳۷۷ ۱۳۷۸ ۱۳۸۳–۱۳۷۸ ۱۳۸۴–۱۳۸۳ ۱۳۸۶–۱۳۸۴ شاهین زاهدان پیام مشهد پلی اکریل استقلال آرزروم اسپور سایپا راه‌آهن هما سالهای عضویت و تیمها بترتیب هستن ۲۲ (۲)
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      چون تو استقلال اسطوره و پیشکسوت وجود نداره و احترامی براش قائل نیستن، هرکس تو استقلال 2 تا لائی و 3 تا گل بزنه، میشه اسطوره.
  • arsenik IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    همیشه گفتم بازم میگم بیشتر مشکل استقلال پیشکسوتاش هستن تا بقیه چیزها.خدای حاشین
  • ایمانی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    آقای حجت کریمی ، حضور شما با این افراد بد سابقه در خیابان برای شما بد است.
  • محمد IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    خیلی جالبه در جواب زدن اتهام طرف از خودش دفاع نمی‌کند بلکه تهدید به افشاگری می‌کند یعنی اینکه اگر ادامه بدهی پته ات را روی آب میریزم به همین راحتی ،حجت کریمی در برنامه فوتبال برتر اصرار داشت به خودش بگوید سید حجت و به تعبیری ریا و تظاهر با این آدم عجینه!
  • سیدمحمد IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    راست میگه کسی نمیتونه تهمت بزنه!!! ولی این حرفهایی که زده اند راست بوده نه تهمت
  • 6 IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    نرو استوره پلي اكريل نرو! دلمون تنگت ميشه ...بمون و كيسه رو از منجلاب بيجامي درار
  • زیگزاگ IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    چرا الان زبونت باز شده؟ اونوقتی که باید حرف میزدی، چرا سکوت میکردی؟ شما فقط دنبال پست بودی. مثل مظلومی ، خروجی نداری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی