جدایی از پرسپولیس به خاطر سربازی؟ من کارت پایان خدمت دارم/ غیرت ایرانی تا یک جایی جواب می‌دهد/ ترسی از رقابت کردن ندارم/ قوانین جدید فساد را بیشتر می‌کند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فرشاد فرجی مدافع شمالی پرسپولیس به خبرورزشی گفت: من تلاش می کنم که به تیمم کمک کنم و به چیز دیگری جز موفقیت پرسپولیس فکر نمی کنم.

فرشاد فرجی مدافع شمالی پرسپولیس با وجود شایعات مختلفی که در مورد آینده اش در این تیم وجود دارد، با قاطعیت می‌گوید در پرسپولیس می‌ماند و هنوز یک فصل دیگر هم با قرمزها قرارداد دارد. فرشاد با وجود اینکه در اکثر بازی‌های فصل نیمکت نشین بود و گولسیانی و پورعلی گنجی در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتند، با این حال هر زمان که به بازی گرفته می‌شد،عملکرد خوبی داشت و برای پرسپولیس مهره مفیدی بود. با فرجی در خصوص حواشی جدایی از پرسپولیس، عیادتش از بیرانوند و سایر مسائل گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

برای عیادت از بیرانوند به بیمارستان آمده بودی. حال دوست صمیمی‌ات چطور است؟
خدا را شکر عمل علیرضا به خوبی انجام شد و همان روز هم مرخص شد. فعلا باید استراحت کند و بعد از چند هفته می‌تواند شروع به غذا خوردن و تمرین کردن کند. اتفاق بدی بود که رخ داد ولی خب در فوتبال از این اتفاقات زیاد رخ می‌دهد. امیدوارم علیرضا هرچه زودتر خوب شود و بتواند دوباره فوتبال بازی کند. او دوست صمیمی‌من است و من خیلی دوستش دارم. امیدوارم دیگر مصدومیت سراغ او نیاید و بتواند به راحتی بازی کند.

در چند وقت اخیر شایعاتی در مورد جدایی تو از پرسپولیس وجود داشت. خودت در این خصوص صحبت کن.
شایعه که همیشه هست. من توجه ای به این شایعات ندارم و کارم را می‌کنم. یکسال دیگر با باشگاه بزرگ پرسپولیس قرارداد دارم و با افتخار در خدمت تیم محبوبم هستم. نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آید ولی واقعیت همین است که گفتم. قرارداد دارم و دوست دارم باز هم لباس پرسپولیس را برتن کنم. پیراهن پرسپولیس به سادگی بدست نیامده که به همین راحتی از دست بدهم.

جدایی از پرسپولیس به خاطر سربازی؟ من کارت پایان خدمت دارم/ غیرت ایرانی تا یک جایی جواب می دهد/ ترسی از رقابت کردن ندارم/ قوانین جدید فساد را بیشتر می کند

شایعاتی هم مطرح شده بود که تو برای فصل بعد سرباز می‌شوی. این موضوع درست است؟
نه به هیچ وجه درست نیست. کارت پایان خدمت دارم و چند سال قبل از سربازی معاف شدم. مشکلی در این خصوص وجود ندارد و این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود شایعه است و واقعیت ندارد.

فصل قبل کمتر مورد استفاده قرار گرفتی. نگران نیستی که این موضوع دوباره تکرار شود؟ضمن اینکه باشگاه قصد دارد یک مدافع میانی دیگر را هم جذب کند.
من یک فوتبالیست حرفه ای هستم و رقابت می‌کنم. هرکسی می‌آید قدمش روی چشم. من تلاش می‌کنم که به تیمم کمک کنم و به چیز دیگری جز موفقیت پرسپولیس فکر نمی‌کنم. همه ما وظیفه داریم با نهایت توان تلاش کنیم. بقیه اش دست کادرفنی است که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند.

یحیی گل محمدی هم که در پرسپولیس ماندنی شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟
آقا یحیی که قرارداد داشت و به نظرم بهترین گزینه برای پرسپولیس است. خوشحالم که او ماندنی شد و امیدوارم بتوانیم فصل بعد هم در کنار هم موفق شویم و پرچم پرسپولیس را بالا ببریم.

در مورد قوانین جدید نقل و انتقالاتی و گذاشتن سقف قرارداد چه صحبتی داری؟
به نظرم این قوانین هم به ضرر بازیکن‌هاست و هم به ضرر باشگاه‌ها. الان می‌بینیم تیم‌های عربستانی چه بازیکنانی را می‌خرند و چه پول‌هایی را خرج می‌کنند. این چیزها در فوتبال روز دنیا بی معنی است. ما فصل بعد باید در آسیا با این تیم‌های متمول و قدر بازی کنیم. رقابت با این شرایط سخت است. همیشه می‌گوییم با غیرت ایرانی می‌رویم و بازی می‌کنیم ولی غیرت ایرانی هم تا یک جایی جواب می‌دهد و باید یک منطقی هم پشتش باشد. با این شرایط بعید است تیم‌های ایرانی بتوانند بازیکن تاپ خارجی و با کیفیت بخرند و به همین دلیل خیلی کار ما سخت می‌شود. ضمن اینکه همین سقف قرارداد مطمئن باشید باعث خواهد شد که پول‌های زیرمیزی دوباره در فوتبال ایران باب شود و البته فساد هم بیشتر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زیگزاگ IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    از اون کارت ها؟!
    • حسین IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      اینقدر بمون تو تیم محبوبت تا با لگد بیرونت کنند مثل نعمتی وعالیشاه جمع کن بابا تیم محبوبم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی