نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
خوشحالم نکونام به دومین آرزوی خود رسید!/ هواداران استقلال از این تیم جام می‌خواهند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پیشین استقلال گفت: نکونام کار سختی در پیش دارد اما تجربه بسیار خوبی دارد.

سبو شهبازیان در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: جواد را کاملا می‌شناسم و چند سال همبازی من در پاس بود. آرزوی او پوشیدن پیراهن استقلال و سپس سرمربیگری در این تیم بود که اولی چند سال قبل محقق شد و حالا به دومین آرزو خود رسید و امیدوارم در این امر موفق باشد.

وی افزود: استقلال نیاز به تعمیرات اساسی دارد و در چندین پست باید تقویت شود. باید مدیران باشگاه با بازیکنان مورد نظر نکونام به توافق برسند ولی این تیم یک هافبک بازیساز مثل مجتبی جباری لازم دارد تا مهاجمان تیم به خوبی تغذیه شوند. البته با توجه به اینکه نکونام خودش هافبک بود به خوبی به این مسئله واقف است و خط هافبک تیم را اصلاح می کند.

شهبازیان خاطرنشان کرد: نکونام کار سختی در پیش دارد اما تجربه بسیار خوبی در اسپانیا و همچنین تیم ملی دارد. چند سال در لیگ برتر مربیگری کرده و حالا یک مربی با تجربه است که شناخت کاملی از فوتبال ایران دارد. آنچه مشخص است این است که هواداران استقلال از این تیم جام می خواهند و امیدوارم مدیران باشگاه شرایط و ابزار قهرمانی را برای کادرفنی مهیا کنند تا این تیم امسال موفق شود.

شهبازیان در خصوص مدعی بودن استقلال با جواد نکونام گفت: استقلال همیشه یک تیم مدعی در فوتبال ایران است ولی فکر می‌کنم با جواد نکونام استقلال یک تیم قدرتمند و خطرناکی خواهد شد همان تیمی می‌شود که هواداران انتظارش را دارند.

او در پایان با اشاره به صحبت‌های مدیر باشگاه استقلال در خصوص ساپینتو اظهار داشت: حرفهای مدیرعامل باشگاه علیه سرمربی سابق آبی پوشان درست نبود. اگر این مربی پرتغالی مشکلی داشت چرا آقای کریمی همان موقع مصاحبه نکرد و در خصوص رفتارهای او چیزی عنوان نکرد. این رفتار در شأن باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست و امیدوارم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تاجی باغیرت IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    نکونام با استقلال جام نمیگیره چون ب درد استقلال نمیخوره قایدی هم که رفت
    • کلنگلیس IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      لنگی جون اسم تاجوآوردی سرت گیج رفته چرند داری میگی مگه استقلال باقائدی چندتاجام گرفته البته نکو توسوپرجام ولیگ بدجوری خاطره بازی کرده باتیم شما ازهمین میترسی پس لطفا🤫🤫🤫🤫
  • ناشناس IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    استقلال هرمربی که اورده همه خوب بودن وقتی تیم داشت هرساله وقتی تیم میخوادنتیجه بگیره هیئت مدیره ومدیرعاملها کارتیم روخراب میکنند پول نمیدن به مربی وبازیکن وقراردادنادرست میبندن تا تیم دچار استرس وتنش بشه ومربی بذاره بره امیدوارم نکونام استقلالی مثل فتح الله زاده استقلالی نشه که چوب لای چرخش گذاشتن ومجبور شد استعفا بده چون مدیرعاملهای قبلی کاروخراب کردن گذاشتن به حساب فتح الله زاده که بگن هوادار استقلال دیدی ازخودتون بود وکارش بدبود ونتونست به باشگاه کمک کته نکونام مربی خوب وکاربلدیه امیدوارم آخر کارش با خوبی وموفقیت همراه بشه نه اینکه حجت کریمی پرسپولیسی بیارش وباهاش همکاری نکنه واخرش بگه مربی موفقی نبوده
  • استقلالی IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    این سرپرست استقلال تابحال سابقه ورزشی داشته این آقابدورازمردانگی پشت سرمربی استقلال حرف زده بایدثابت کنه وگرنه بایدمجازات بشه
  • 6 IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    فقط ممد نوريشون جواب ميداد كه نيومد. فعلا كيسه در دست پاسي هاست خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی