نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
فردا تکلیف نقل و انتقالات استقلال روشن می‌شود/ فراخوان بزرگ هواداران برای دیدار با نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام باشگاه استقلال قرار است اولین جلسه تمرینی این تیم فردا برگزار شود.

جواد نکونام سرمربی استقلالی تازه وارد تیم آبی تهران پس از جلسه معارفه خود اعلام کرد اولین جلسه تمرینی این تیم روز سه شنبه یعنی امروز ششم تیر برگزار می‌شود.

این مربی پس از گذشت ۴۸ ساعت از اعلام این خبر و به دلیل بروز پاره‌ای مشکلات اعلام شد تمرینات استقلال با بیست و چهار ساعت تأخیر و از روز چهارشنبه (فردا) هفتم تیرماه در کمپ زنده‌یاد حجازی آغاز خواهد شد.

از جمله اتفاقات عجیب و کم نظیر در سال‌های اخیر این بود که به شکل رسمی و از سوی کانال خبری باشگاه اعلام شد شروع دور جدید تمرینات استقلال با حضور هواداران و اصحاب رسانه خواهد بود. این که طرفداران استقلال می‌توانند برای دیدن تمرین استقلال به کمپ زنده‌یاد حجازی بروند اتفاقی است که در ماههای گذشته به ندرت اتفاق افتاده بود.

فردا تکلیف نقل و انتقالات استقلال روشن می‌شود/ فراخوان بزرگ هواداران برای دیدار با نکونام
آخرین تمرین استقلال با حضور هواداران در تاریخ چهارم اسفند ماه ۱۴۰۱ که فتح‌الله‌زاده در آن روز روی دوش لیدرها تشویق شد

همین موضوع کافی بود تا طرفداران استقلال فراخوان داده و برای حضور همه جانبه در تمرین استقلال جهت حمایت کامل از جواد نکونام قرار فردا بعد از ظهر در غرب تهران را با یکدیگر تنظیم کنند.

همچنین قرار است در این گردهمایی و حضور همه جانبه برای تشویق تیم، طرفداران استقلال نسبت به وضعیت یارگیری استقلال در فصل نقل و انتقالات نیز مواردی را به مسئولان حاضر در محل تمرین گوشزد کنند. آنها که از نحوه یارگیری تیم‌شان ناراضی هستند احتمالا سوالاتی را در این باره از نکونام و مسئولانی که فردا به کمپ می‌روند خواهند پرسید.

لازم به ذکر است که قطعاً فردا و اولین جلسه تمرین تیم استقلال یکی از پرخبرترین و پرحاشیه ترین تمرینات این تیم در طول ماه‌های قبل و بعد از این خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • یاسان IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    آقای طارمی 2000میلیارد پول کمی نیست.یک رباط دادن در اروپا به فوتبالت پایان می‌دهد.الان پول داشته باشی همه چی داری .اشتباه نکن .میلان پرتو نیست که پنالتی بگیری💙💙💙💙
    • ع ق QA ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
      تو را بخدا بیا ایجنت طارمی شو به تو احتیاج داره خودش این حرفها را نمی دونه حاجی ؟ واقعا این حرفا به فراحوان استقللل ربط داره ؟؟؟ تو ازادی فراخوان بذارن ورای گیری کنند هم تازه س هم حاشیه ها را جمع می کنه
  • حسین صابری IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    کام تلخ هواداران به خاطر نبود یک دروازبان در حد و اندازه استقلال و یک گل زن حرفه ای.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی