نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با رایزنی وزیر ورزش و جوانان، قرار است تیم ملی ایران در فیفا دی بعدی به مصاف ونژوئلا و آذربایجان برود.

دفاع تمام قد دستیار امیر قلعه نویی بابت حضور تیم ملی در تورنمنت کافا و رضایت خاطر از بازی‌های تیم‌های ملی مقابل افغانستان، قرقیزستان و ازبکستان (اینجا بخوانید) نشان می‌دهد برنامه‌های فوتبال ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا به بهرتین نحو ممکن در حال پیش رفتن است.

قهرمانی در کافا هم احتمالا دستاوردی بزرگ و بی تکرار قلمداد می‌شود تا همه منتقدان بدانند یک «جام» به کلکسسیون افتخارات فوتبال ایران اضافه شده است؛ آن هم فوتبالی که همه می‌دانیم سال‌هاست دستش از جام کوتاه مانده... اصلا کدام جام را باید بگیریم؛ جام ملت‌های آسیا یا جام جهانی؟ پس قهرمانی در کافا چیزی شبیه معجزه است!

منهای ماجرای جام گرفتن و این بحث‌های بی حاصل، در فیفا دی بعدی که برای ماه سپتامبر (شهریور) برنامه ریزی شده، خبر رسید با رایزنی وزیر ورزش و جوانان در هفتمین اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو، تیم ملی به مصاف ونزوئلا و آذربایجان خواهد رفت.

با این که شنیده می‌شود کادرفنی تیم ملی خواستار بازی‌های قابل تامل با تیم‌هایی است که بازیکنان تیم ملی را با واقعیت‌های جام ملت‌ها بیشتر آشنا کند، اما در حال حاضر بهترین حریفانی که برای تیم ملی انتخاب، همین تیم‌هایی است که از آنها نام برده می‌شود.

فرصت‌های تیم ملی در همین بازه زمانی سپری شده و زمان به سرعت و برق و باد می‌گذرد؛ ظاهرا آنچه درباره تیم ملی در توضیحات تکمیلی گفته شده به همین سادگی است؛ «در حال حاضر ما به عنوان یک شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا به میدان خواهیم رفت و نتیجه هم دست خداست؛ تمام!»

در همین ارتباط: قلعه‌نویی: خوشحالیم با نفرات اصلی در کافا شرکت کردیم/ نتیجه دست خداست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • زیگزاگ IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    ظاهرا فقط تیمهای در پیت حاضرند با ما بازی کنیم.
    • Mohammad IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
      خبر اشتباه هست چون ونزوئلا تو اون تاریخ باید در مسابقات انتخابی جام جهانی با کلمبیا و پاراگوئه بازی کنه و اذربایجان هم یک بازی دوستانه با اردن داره که از مدت ها قبل قرار دادش بسته شده و تو انتخابی یورو با بلژیک بازی داره
  • هوادار IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    دیگه کسی نباید انتظار قهرمانی که هیچ انتظار نتایج خوبی داشته باشه بعد از این کسی نباید بخاطر شکست های احتمالی بازیکنان رو سرزنش کنه نحوه آماده سازی بازیکنای ما اصلا قابل مقایسه حتی با تیم های سطح دو آسیا هم نیست واقعا دلم واسه بازیکنا بخصوص طارمی و آزمون و جهان و غیره میسوزه که این همه تاکید برای بازیهای خوب دارند ولی گیر مسئولین بی مسئولیتی افتادند که غیر روابط سیاسی به هیچ فکر نمیکنند حیف فوتبال ما که با سیاست مخلوطش میکنند حیفه این نسل طلایی حیفه طارمی و افسوس برای نسل آینده
  • پسر آلپ ایران IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    ونزوئلا در حال حاضر خیلی تیم قوی و خوبیه جدی میگم اکثر بازیکنانش توی اروپا بازی می کنند مثل توماس رینکون ، روندون ، موریل و ...
  • ا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    اروگویه و سنگال رو چطور جور کردید دوباره همون کارو بکنید
  • ناشناس IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    اگه به جام جهانی قطر دقت می کردید متوجه می شید با سطحی که کره جنوبی ژاپن استرالیا حتی عربستانی که صعود نکرد از خودش نشون داد تصور قهرمانی تیم ملی ایران خواب و خیالی بیش نیست و از واقعیت بدوره به خصوص که مربیش قلعه‌نویی باشه .
  • جادوگر IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    کافای سال دیگه رو دوباره گروهبان میبره و قاه قاه به ریشمون میخنده که ببینید جام گرفتم
  • رامین تاج IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    چقدر وقیحانست این مطلب وقتی کیروش رقبایی مثل پاپوئا گینه نو و ترینیدادو توباگو پاناما ونزوئلا سیرالئون (بادمپایی) توگو قرقیزستان روبرای بازیهای دوستانه انتخاب میکرد و اجازه نمیداد تیم ملی در دورانی که رابطه ایران در سطح بین الملل بعد از برجام خوب شده بود باهیچ تیم قدرتمندی روبرو بشه کسی انتقاد نمیکرد اما الان هنوز قلعه نویی نیومده از همه طرف تخریبش میکنن آقا شما رقیب بیارید تیم ملی باش بازی، میکنه برید فرانسه و انگلیسو آلمانو بیارید!
    • ذ IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      به مربی مربوط نیست این مسایلی که میگی کسی بیرون این دایره اجازه نمیدهد
  • بهرام IT ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    اولا که نه ازبکستان تیم ضعیفی بود و نه ونزوئلا تیم ضعیفی هست و حتی آذربایجان هم به هر حال در بین اروپاییها بازی میکنه و دوما هم اینکه هدف این هست که بچه های تیم ملی هر چه بیشتر در کنار هم بازی کنند تا روان و هماهنگ بشوند حالا در نهایت هم که قرار هست با ترکیه بازی کنند که ترکیه هم تیم چندان ضعیفی نیست.خودمان را بی جهت دست بالا نگیریم که حتی ترکیه و ونزوئلا چندان ضعیف تر از ما نیستند.
  • بهرام IT ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    در ضمن چیزی که من مطمئن هستم قلعه نویی سوتی بده نیست و حتی مقابل همان ژاپن هم اگر هم ببازه در ضربات پنالتی میبازه و در طول وقت قانونی بازی برای ژاپن و کره مشکل هست که ایران با قلعه نویی را ببرند،حالا در جام جهانی را نمیدانم اما در آسیا قلعه نویی پیر و با تجربه آسیا هست.
  • As IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    اره والا قلعه خیلی معجزه کرد که جام کافا رو گرفت. مردم رو چی فرض کردید نوچه های قلعه نویی؟ کی‌روش اگه میخواست تو این جاما شرکت کنه که صدتا جام آورده بود
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    دوستان! پیشنهاد میکنم بذاریم در مورد تیم ملی خدا کار خودشو بکنه و ماهم برگردیم سراغ لیگ، راستی از نقل و انتقالات چه خبر؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی