نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اگر بمب نقل و انتقالات دقیقه ۹۰ آبی‌پوش شد تعجب نکنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی ۱۰ روز گذشته از سعید عزت اللهی به عنوان بمب نقل و انتقالاتی بین تیم‌های سرخابی یاد می‌شود.

در شرایطی که اکثر رسانه‌ها در ارتباط با تیم بعدی سعید عزت اللهی از پرسپولیس یاد می‌کنند و این که شماره ۶ تیم ملی فوتبال کشورمان فصل آینده با پیراهن شاگردان یحیی گل محمدی به لیگ برتر برگردد را بیشتر از هر احتمالی در نظر گرفته‌اند. گرچه افراد نزدیک به باشگاه استقلال نسبت به این اخبار چندان توجهی ندارند.

یک فرد مطلع در باشگاه استقلال در این باره به خبر ورزشی گفت: «اقدامات ما برای یارگیری از حدود یک هفته پیش و زمانی که از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی تیم مان مطمئن شدیم استارت خورده و در این مدت درصدد بودیم تا بهترین نفرات در بهترین شرایط با قراردادهای مالی معقول به جمع اعضای تیم بپیوندند».

این فرد آگاه که نمی خواست نامش فاش شود، در این باره که آیا سعید عزت اللهی هم جزو گزینه‌های استقلال قرار دارد یا نه، توضیح دقیقی در این باره نداد اما این موضوع را رد نکرد و به خبرورزشی گفت: «مادامی که تصویر بازیکنی را با پیراهن تیم جدیدش ندیده‌اید مطمئن باشید هنوز این احتمال وجود دارد که در تصمیماتش تغییراتی به وجود بیاید».

او گفت: «در باشگاه استقلال کمیته‌ای تشکیل شده که اعضایش تحت نظر جواد نکونام در حال مذاکره و رایزنی با مهره‌های مورد نظر سرمربی محترم تیم هستند. مطمئن باشید خیلی اتفاقات در دقیقه  تغییر می‌کنند. ما درباره فوتبال حرف می‌زنیم و بارها در این ورزش ثابت شده در واپسین لحظات و با یک گل، نتیجه مسابقه زیر و رو شده است».

این فرد آگاه گفت: «حالا هم همانطور که دیگران در فصل نقل و انتقالات برای یارگیری در تکاپوی جذب مهره های خوب هستند، مجموعه استقلال هم با تمام قدرت در این باره در تلاش است تا بهترین نفرات مورد نظر سرمربی محترم تیم به استقلال بپیوندند».

ناگفته نماند؛ قرار است تمرینات استقلال از فردا برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم استارت بخورد. گفته می‌شود فعلاً بازیکنان قبلی استقلال در تمرین حضور پیدا می‌کنند و احتمالاً از هفته آینده و با شروع عقد قراردادهای داخلی با بازیکنان تازه وارد یا تمدیدی، استقلال با تعداد نفرات بیشتری تمریناتش را ادامه خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • آریا US ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    والا تو این ۱ ماه که از فصل میگذره؛ حداقل ۲۰ تا بازیکن اومدن به پرسپولیس و باز نیومدن😂 از بغداد بونجاح تا شجاع که در نهایت پرسپولیس نخواست و رفت به تراکتور! پرسپولیس با همین بازیکنان فعلی تمدید کنه و در کنار شهاب زاهدی و عیسی؛ ۲ مهاجم خوب دیگه جذب کنه کافیه!!! یادتون نره که با همین بازیکنان قهرمان ۳ گانه شدیم ❤❤❤🏆🏆🏆
  • فرهاد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    عزت الهی بره پرسپولیس قطعا از تیم ملی خط خواهد خورد
    • ‌‌ IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      با چه منطقی این حرف رو می زنید ؟؟!!!
  • امین IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    سبک بازیش به لنگ نمیخوره
    • ... IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      اصلا بازیکن به دردبخوری نیست. مبارک کیسه باشه. یه بازیکن پراشتباه و فرصت‌سوز.
  • غلامرضا IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    فکرکنم دیگه امثال عابدینی وهدایتی نباشند که بازیکنان استقلالی را با پول وبه بهانه تیم ملی می‌بردند تيم رقیب خیلی ها بودندحتی قرارداد داخلی بستند امارفتن
  • علیرضا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    پرسپولیس تو دنیا پرآوازه شده وسکوی پرتاب بازیکنان ایرانی به دنیای فوتبال اصلا شما تو اروپا بری بگی استقلال ایران یا سپاهان اصفهان و یا تراختور تبریز رو میشناسید صدرصد نمی‌شناسم میگن نه فکر میکنم خوردنیه ولی الان پرسپولیس یه باشگاه نامدار تو کل دنیاست ببیند چقد بازیکن تا حالا فرستاده اروپا همه هم سرشناس از کریمی از دایی ومهدی مهدوی کیا تا بازیکنان الان خوب معلومه تمام بازیکنان ایرانی حتی استقلالی یا سپاهیانی ویا تراکتوری دوست دارن با کله بیان تو تیم مشهور دنیا
  • بهرام IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    خب طبیعیه استقلال هم مثل اکثر ایرانیا استقلالیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی