نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خبر خوب برای استقلالی‌ها؛ ستاره آبی‌ها به ماندن نزدیک‌تر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا برای در اختیار گرفتن محمد محبی برای فصل جدید پیشنهاد تازه‌ای داده است.

باشگاه سانتاکلارا که به دسته پایین تر سقوط کرده است به دنبال فروش قطعی محمد محبی است و رقمی که برای فروش محمد محبی به باشگاه استقلال اعلام کرده ۶۰۰ هزار یورو است. باشگاه استقلال در تلاش است این ملبغ را کاهش دهد و اگر موفق به این کار نشود، به باشگاه پرتغالی پیشنهاد داده است که حضور قرضی محمد محبی در تیم استقلال تکرار شود.

اگر چه سازمان لیگ انتقال قرضی لژیونر به تیم‌های لیگ برتری را ممنوع اعلام کرده است و لژیونر در صورت بازگشت به تیم‌های لیگ برتر بازیکن خارجی محسوب می‌شود اما چون محمد محبی قبل از اجرای این قانون به صورت قرضی به استقلال آمده بود، مشکلی ندارد، باز هم قرضی در تیم آبی بازی کند.

فصل گذشته باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه قرضی محمد محبی برای تیم استلال ۲۴۰ هزار یورو درخواست کرد که بخش دوم این پول هنوز به حساب پرتغالی‌ها واریز نشده است. ۱۱۰ هزار یورو از سوی باشگاه پرتغالی اعلام وصول شده است.

این مطلب را هم بخوانید: محبی: ماندنم در استقلال دست خودم نیست/ خوشحالم که هم درس خواندم و هم بازیکن تیم ملی شدم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    تیم قربان زاده و دوستان اونقدر خوب جواب داده که حفظ بازیکنان خود استقلال جای خوشحالی داره. چه روزگاری شده.بقیه ی تیمها بهترین بازیکنان رو با مبالغ بسیار بالا جذب میکنند، اونوقت استقلال قادر به نگه داشتن بازیکنان خودش نیست. میدونند اگه اسکلت تیم حفظ بشه به بعضی تیمها فشار میاد. این سیاست سالهای اخیره. مدیر و مربی و ترکیب مدام باید تغییر کنه تا تیم نتیجه مناسب نگیره. جدیدا از طرفداران تیم رقیب به باشگاه هم تحمیل میکنند. اگه فردا شنیدید رنگ پیراهن تیم رو هم عوض کردند تعجب نکنید.
  • پرویز IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    با یک گل بهار نمیشه..مابقی بازیکنان هم باید حفظ بشن..بازیکنان قرص و جون دار بگیرید.. مسولین نطام صدای ما هوادار رو هم بشنوید همون نگاه وتصمیماتی ی که به پرسپولیس می گیرید برای استقلال استقلال هم اجرا کنید..استقلال مظلوم است..بوالله کسی نیست هم پیش کسوت ول کرد..هواداران هم خسته...ما بمب و ترقه نمیخاهیم..اول هییت مدیر و مدیرعاملش رو تعیین کنید..بعد بازیکنان خوب و ستاره بیارید..اول بسم الله آرمین سهرابیان رو گرفتیم .. آخه این بازیکن نیست..!! چون قدرت بدنی و استقامت ضعیف هستن..آخه تا کی باید بریم بازیکنان قد کوتاه و لاغر درجه ۲ و۳ مثل نیک نفس و سلمانی و زواری و صادقی بیاریم بعد همین هواداران رقیب مون میگن شما کلی خرج کردید..توروخدا بازیکنانی بیارید در حد و نام استقلال باشن..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی