نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بیژن طاهری - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز خبر رسید که بیژن طاهری از سرپرستی تیم استقلال کنار رفته و جای او را رضا حسن زاده گرفته است.

در فصلی که گذشت، استقلال با مربی پرتغالی اش هر هفته در رقابت‌های لیگ برتر به دلیل خلق و خوی تند او حادثه می‌آفرید و جنجال ساز می‌شد، اما این تیم سرپرستی داشت که به طور مداوم سعی می‌کرد ریکاردو ساپینتو را آرام و مهار کند.

بیژن طاهری اگر روی نیمکت استقلال نبود، شاید در برخی مواقع اتفاقات بدتری رخ می‌داد و محرومیت‌های بیشتری نصیب ساپینتو می‌شد. او اگرچه موفق نشد به خاطر همین اخلاق‌ها و رفتارهای مرد پرتغالی در آرامش و به دور از هیاهو به تمام وظایفش عمل کند اما تا آنجا که توانست در خدمت استقلال بود و هیچ کس از بیژن طاهری، چیزی جز احترام ندید.

برکناری غیرمنتظره سرپرست استقلال!/ حکم سرپرست جدید صادر شد؛ دلیل این حرکت عجیب چه بود؟

طاهری از نظر شخصیتی و سوابق فوتبالی هم چهره ای معقول محسوب می‌شد و به نظر نمی‌رسید مشکل استقلال در بخش سرپرستی تیم باشد. در هر حال این حق مدیریت باشگاه است که برای کادرفنی جدید، سرپرست تعیین و صندلی سرپرستی تیم را به رضا حسن زاده یا هر فرد دیگری تعارف کند اما آنچه در استقلال مشاهده شد، این تیم یک سرپرست خوب و دلسوز را بدون هیچ دلیل موجهی از دست داد.

فصل تازه که از راه می‌رسد و بازی‌ها شروع می‌شود، خواهیم دید تبعات تصمیمی‌که گرفته شد چه خواهد بود.

در همین ارتباط: سرپرست جدید استقلال مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • ف دال IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    درود؛ به‌عنوان رقیب نمی‌گم، حتی اگه ایشون پرسپولیسی هم می‌بود، قلبا و حکما موافق سرپرستی ایشون نبودم. از استقلال دهه 60 امیر هاشمی‌مقدم رو بواسطه همسایگی با یکی از نزدیکانم در گیشا می‌شناخته و می‌شناسم. همچنین محسن گروسی رو (که همبازی برادر دامادمون در جوانان استقلال بودن). امثال آقایون بیژن طاهری، هاشمی‌مقدم و.. اصلا و ابدا برای پست سرپرستی ساخته نشده‌اند. این سمت و صندلی فی‌نفسه و بالذات می‌طلبه یکی مثل افشین خان پیروانی روش جلوس کنه؛ کسی که بوقت مقتضی (که می‌بینه منافع تیمش در خطره) ضمن حفظ آرامش بتونه اصطلاحا دریده و پاچه‌پاره باشه و حق تیمش رو از حلقوم هرکی که می‌خواد ضایعش کنه، بکشه بیرون. بیژن آقا اصلا همچین شخصیتی نداشت و خوشحالم که رفت تا بیش از این خدشه به اعتبار و آبروش وارد نشه. برخی انسان‌ها -حتی اگه رقیب باشن- قابل احترام هستن و آقای طاهری هم از اون دسته آدم‌هاست، نیز هاشمی‌مقدم‌ها و علیدوستی‌ها. بگذریم که در پرسپولیس بوفور از این متشخص‌ها داشتیم و داریم؛ از پیشکسوتهای فقیدی مثل بهزادی و آشتیانی گرفته تا مهندس کلانی و کلانی‌ها (که عمر همگی‌شون دراز و باعزت باشه). یاهو.
  • هومن IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    اتفاقا نتونست مدیریت خوبی روی تیم و مخصوصا مربی نداشت زحمت کشید ولی نتونست
  • آبی تر ین IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    سرپرست باید هم قدر باشه هم از حق تیم دفاع کنه بخاطر همینه که ساپینتو اخراج میشد وقتی کمک داور با همکاری داور چهارم و داور وسط دربی ساپینتو رو اخراج میکنه تا الان هیچ کس نفهمیده علت چیه آخر بازی هم تو جشن قهرمانی شرکت میکنه وقتی سرپرست بیژن طاهری باشه همینه ولی دیگه از این خبرا نیست ماستا همه کیسه میشن تو لیگ بعدی
  • مهدی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    این داوری که توی عکس ساپینتو رو اخراج کرد بیشترین خدمت رو به پرسپولیس کرد نگرفتن پنالتی روی مهدی قایدی در بازی برگشت با نساجی تا گرفتن یک پنالتی ۲ متر خارج از محوطه جریمه برای پرسپولیس تو بازی با مس رفسنجان
  • رضا IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    خدایی بهترین سرپرست ودلسوز وتعصبی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی