کنایه سنگین یک استقلالی به کریمی؛ یاد سریال قهوه تلخ افتادم!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید با دیدن بنرهای نخستین تمرین آبی ها با حضور جواد نکونام یاد سریال قهوه تلخ افتاده است!

یکی از حواشی عجیب نخستین جلسه تمرین استقلال با حضور جواد نکونام، نصب بنرهایی در مدح حجت کریمی و علی امیری سرپرست و قائم مقام باشگاه استقلال در کمپ مرحوم ناصر حجازی بود.

تصویر این بنرها به شکل گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و ناراحتی و عصبانیت هواداران استقلال را به دنبال داشت؛ تا جایی که یکی از هواداران استقلال که برای تماشای تمرین در کمپ حجازی حضور داشت، اقدام به پاره کردن این بنرها کرد.

روی یکی از این بنرها و زیر تصویر حجت کریمی نوشته شده بود: «سرپرست مدیرعاملی دلسوز و جان نثار استقلال»!

پیروز قربانی مدافع سابق تیم فوتبال استقلال و از پیشکسوتان این تیم امروز جمعه از نصب این بنرها در نخستین تمرین استقلال انتقاد کرد و به سرپرست باشگاه کنایه زد.

قربانی گفت: فقط اظهار تاسف می‌کنم. در جریان مسائل نیستم ولی یک نکته وجود دارد که طنز آمیز هم نیست.

مدافع سابق استقلال تاکید کرد: وقتی بنرهای سر تمرین استقلال را دیدم یاد سریال «قهوه تلخ» افتادم.

قربانی همچنین در خصوص احتمال جدایی دو بازیکن کلیدی استقلال گفت: امیدوارم قایدی و محبی را حفظ کنند. اگر بروند ۵۰ درصد توان هجومی استقلال از دست می‌رود و کار برای نکونام سخت می‌شود. در درجه اول اینها را حفظ کنند و یا جایگزین‌های مناسبی بیاورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کلنگلیس IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    باید روی بنرهامینوشتندحجت کریمی جان نثارقربانزاده ی لنگی وبله چشم قربانگوی مهدی گردن کلفته جواب سوالها توجیبمه
  • کلنگلیس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    یک بنراینبارمیزنن حجت قهرمان ۳دوره مدیریت درزیرآب زنی
  • عادل IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    وزیر محترم ورزش چه معیار و ملاکی را برای انتصاب آقای کریمی به عنوان سرپرست باشگاه پر عظمت استقلال لحاظ کرده و چه هدفی از این انتصاب داره ؟ اگر جناب سجادی حق سئوال کردن را برای هوادار قائل است و خودشان را مسئول میداند لطفا پاسخ دهند ، آیا از عملکرد آقای کریمی از زمان حضور به عنوان عضو هئیت مدیره و سپس رئیس هئیت مدریره و سرپرست مدیرعامل رضایت دارند آیا دانش مدیریتی آقای کریمی در حد و اندازه ی باشگاه استقلال است ؟ آیا کسی که بدون مدرک و دلیل قابل قبول تهمت ناروا به سرمربی تیمی میزند که خودش در آوردنش نقش داشته ، سطح و میزان توان مدیریت را نشان نمی دهد ، امیدواریم وزیر محترم توجهی هم به نظرات هوارادان مظلوم استقلال مبذول فرمایند
    • کلنگلیس IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      تنهامعیارش لنگی بودن وبله چشم قربان گویی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی